Alla inlägg under mars 2009

Av mly - 7 mars 2009 11:29

Godmorron..


Idag har jag legat och dragit mig si sängen i 1 timme. Det är inte likt mig :) Nu är ja super hungrig. När jag frågade Linus om vi skulle äta frukost i sängen sa han, då får du hålla dig på din sida och inte smula... Ja men de lät ju mysigt! :) haha så vi struntade i de!


Idag vill ja hitta på nåt, vi har diskuterat pick nick, antingen på norra eller södra berget.. Mysigt :) Noll gradigt ute åxå, så de är skönt.


Just nu sitter jag och göra ett eget kort till min vän som fick en son nyligen. Ska skicka ner ett paket till henne... Jag tycker de är så kul att pyssla med sånt här, om de fanns ett yrke som var. Det yrke vill ja bli :)


Nu hörde jag att Linus klev upp, nu vill jag äta frukost!




Av mly - 7 mars 2009 01:03

hej!


Vi har sjungit och spelat i band för fulla muggar :) Jag har haft pappers bandage på båda fötterna för martin spillde ut en drink på mina fossingar och frida har attakerat mig med pussar :) det har vart en händelserik kväll...


Fick just skjuts hem av Sandras kille Jon, Linus han åkte vidare ner på stan. stan är inte min grej så ja åkte hem.... fattar inte det där med att åka ner på stan nu, dom stänger ju snart? Värt de? nää. inte ett dugg!


jaja nu ska ja inte tjura för de :)


Man får ju lite ensam tid å de är inte fel, man får göar precis vad man vill.  titta på vilken film man vill, även min film som jag var med i som linus verkligen inte gillar.. Nå´t i kikarn.. haha låter som om de vore nån  Humhum..*harklar sig^hum... film men Nej, de är en romantisk komedi :)


Då ska ja läsa lite bloggar, se vad alla vänner gjort ikväll!

Av mly - 6 mars 2009 18:05

http://blogg.aftonbladet.se/29968


Läs detta, helt sinnes:)

Hur orkar man, alltså, hur lång tid kan de ta seriöst?


Idag har jag jobbat, vaknade mitt i natten av ett sms, min kompis hade fått en son! Så glad för din skull.... Hoppas vi ses snart!


Efter jobbet idag åkte jag ner på birsta, skulle på systemet o lite sånt... Det var typ kö runt hela nedervåningen, alla köade för att få autograf av Kevin Borg .... :) Jag tog en snabb kik på han bara, han var sig lik=)


Kvällen bjuder på att vi ska åka till Martin och Erika en sväng..

Köper med oss nån mat antar ja!


lediga i helgen, weeehoo.. Nu ska ja hitta nåt att ha på mig och torka håret! kanske man ska använda vågtången idag, de blir fint. Men jag skulle vilja ha långt hår =/

Av mly - 5 mars 2009 10:27

idag hade vi båda sovmorron..

då behövde vi inte ställa klockan, skönt..

Vi somnade strax efter halv elva igår haha.. sov till tio idag:)

Trötta..


idag är de inge bra väder, fortfarande dimma, så man ser inget typ..

I helgen är vi ledigda wiiehoo, känns som as länge sedan vi var lediga helg tillsammans, det kanske de var åxå, minns inte nä... de var de inte km jag på nu! Men de är för att linus har jobbat så mkt med lgh ovanfor å så som de känns som de kanske..


Ska i alla fall bli så skönt :D


Nu ska jag göra some breakfast

Av mly - 4 mars 2009 19:00

alltså ja kikade just på ett avsmitt unga mödrar... Vad är de för fel på den 16-åriga mamman, Stella som bor hemma och låter sin mamma gör allt? ´Hennes mamma hämtar och lämnar på dagis, byter blöja, gör allt...Hennes dotter är hemma o kikar på tv.......


irriterad ja blir, hennes mamma (barnets mormor) är ju för snäll. Stella får väl ta lite ansvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av mly - 4 mars 2009 17:32

Ja, idag var vi ju som sagt på husvisning. Huset var ju inte alls i samma standard som på de andra husen vi kikat på så vi visste ju att de inte skulle bli nån tyo Woow känsla...


Väl inne tycker jag att de känns mera slitet än vad bilderna visat. De är ju super stort, många små rum. De tycker jag åxå ställer till det lite. Man har liksom inget typ, HÄR har vi tv rummet....


Mycket jobb skulle det bli om man köpte det huset. Tar på tok för mycket tid. Tror tyvärr vi inte är så intresserad.


Man får kika vidare! Någongång ska de väl dyka uppn något som passar oss.


..........................


Nu sitter jag och läser mina viktigaste bloggar :) Och läser även nyheter så man vet vad som händer i världen!


Ska nog kila in i duschen, så ska ja laga lite mat tills Linus kommer hem.

Vilket skit väder de blev idag då föresten. Mera snö....?!


Imorgon är de sovmorron, sköönt..


hare grejt

Av mly - 3 mars 2009 21:06

http://www.gratismode.se/?c=48484


Bli medlem och samla poäng och få presentkort på Gina Tricot, Kicks mm..


Jag blev medlem just,. och då får man 50 poäng!

Det är GRATIS :)


Klicka på länken bara!

Av mly - 3 mars 2009 20:00

Hej!


idag har jag jobbat 9.45- 19.00 Linus åkte vid 5-6 tinde imorse tills sthlm på nåt möte...


När ja kom hem från jobbet idag gjorde jag mat, stekte potatis och prinskorv så nu ska ja äta... :)


Linus kommer väl senare ikväl nångång!


hade inte så mkt att säga idag =)

Blir mera imorgon när vi kikat på huset!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards