Alla inlägg den 8 mars 2009

Av mly - 8 mars 2009 21:22

Kul program =) haha


Vi åt köttfärsmackor till middag idag för vi åt sen lunch...

Nu ligger vi i soffan med ljustända och bara tare lungt!


Linus ska ju till sthlm i 2 dagar imorgon..


Men jag blir inte ensam för de.

På förmiddagen ska jag på ansiktsbehandling på bella visage sedan ska ja hämta frida på hennes jobb, sen ska vi hemhit och laga goo mat och ha mysigt!


Nu ska ja stänga ihop min laptop lite!

Av mly - 8 mars 2009 16:57

Hade för lite att göra så jag slängde ihop en sockerkaka, hade även i lite toblerone. Hoppas de blir gott:D


Den är väl klar om 40 min eller så.. Får ta lite te då och fika lite!


Vilket jäkkla snö väder. Why?


Sommar var det ju jag ville ha...

Av mly - 8 mars 2009 14:55

Jag åkte i alla fall ner på stan en sväng.


Gick till twilfit och kikade, var nog där i mer än 30 min och kikade. Var inte så många roliga färger kvar på underkläderna. Hade velat haft en skit snygg TIGER BH, men fanns ej i min storlek...


Men slutade i alla fall med en Vit och svart spets Bh och tillhörande trosor och sedan masssssa andra snygga undisar, så nu kan jag rensa min låda :)


Även så blev de ett super skönt linne i ljusrosa färg..

Av mly - 8 mars 2009 12:49

Jaha, vad ska man hitta på idag då?


Linus ska jobba lite hemma, med scheman osv...


Kanske man ska ta bilen ner på stan en sväng och kika..


Frida nämnde ju att Twilfit i stan hade utförsäljning, 50% inte fel.


Kan ju börja med att göra mig klar. Får vi se hur ja känner sedan!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards