Alla inlägg den 22 mars 2009

Av mly - 22 mars 2009 18:49

Vi lånade filmen Planet Earth av Linus föräldrar, har velat sett den länge. Vi har sett 1, 5 film nu... Det är nog 4 eller 5 stycken i boxen..Den är så bra ! Så fina bilder och djuren är hur fina som helst..


För er som inte sett den, se den ...


Chanel gillade den åxå, hon satt och kikade med oss.

Satt hon inte i vårt knä satt hon framför tv och ställde sig även för att sträcka sig efter djuren.. Sött!


Till middag idag blir de kreolskgryta med ris.


1-2 st Fläskfilé

2 Stora eller 4 Små Starka Korvar

200g Syltlök

230g Svarta Oliver (vi byter ut dem mot champinjoner)

1 Röd paprika

1 dl Cornichons eller Hackade Ättiksgurkor (detta har vi ej i våran)

4-5 dl Vispgrädde

1 msk Mjöl

1 tsk Mejram

1-2 tsk Salt

2 krm Svartpeppar

Av mly - 22 mars 2009 13:24

Min favvo sida just nu för att beställa kläder är Bubbelroom, finns hur mycket fint som helst och super bra priser. Sitter och spanar efter en fin klänning att ha till sommaren, typ till brorsans student osv..


dessa två hittade jag på StyleByStars, Så fina...

 

 


Sedan från Bubbelroom detta

 

(inget för studenten men söt endå:)

 

Jag ska nog kika lite mera på Bubbelroom, vilka bra priser :)

Klicka hem en beställning på lite av varje!!

Av mly - 22 mars 2009 09:30

Hej!

Jag var tvungen att ändra i min utmaning nedan. Hade skrivit att jag var född i Eskilstuna och inte i Mora haha. Men nu är allt korrekt igen!


Nya Robinsson igår var tufft! Inte alls som förra säsonger...

Men jag kommer nog kika lite på det programmet, tycker de är lite spännande.


Idag bjuder dagen på att vi ska gå på en husvisning. Tar en promenad dit då tror ja, de helt Ok väder ute. Hoppas huset är bra. Bra läge är det, det är toppen..


Idag kommer åxå Linus föräldrar hem från thailand, det blir kul att träffa dom. Dom lär vara jätte bruna. Måste kanske gå och sola lite ;)


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards