Alla inlägg den 2 mars 2009

Av mly - 2 mars 2009 19:01

På onsdag ska vi på en till husvisning.

Detta hus är betydligt billigar än de tidigare vi kikat på och är mera i behov av renovering. Men jag tror endå att vilket hus man än köper vill man göra de till sitt eget. Så att de kräver lite renovering är väl ok. Det är bara det att ja känner att jag inge bra på sånt. Renovering alltså. Jag har inte så mycket att tillföra, förutom min åsikt :) Jag skulle vilja kunna hjälpa till.


Huset är stort. Man får i så fall kanske slå upp nåra väggar (låter enkelt när jag säger det) haha.. Men så de blir stora rum..


Vi får se hur huset är på onsdag:)

Av mly - 2 mars 2009 16:51

Klockan 2 hämtade jag Maya på hennes dagis. Vi åkte upp till Elcair och fikade med Kalle, Veronica och Noel.. Maya tyckte om Noel... HOn kunde till och med säga hans namn, men hon sa Novel :)

Vi fikade gott..


Efter fikat då åkte vi till Blomsterlandet och köpte en blomma till hallen och en massa tulpaner..


Sedan åkte vi hem till Chanel.. Men Chanels standard plats när Maya är här .

 Chanel håller sig där hon kan ha koll på alla :)


Men Maya och jag busade på som vanligt

 

Maya luktar på goda ljuset...

 

och hon lekta med chanels gummisnoddar !


Nu kom Micke just och hämtade henne, kl är nu 17:05. Tog en paus mitt i skrivandet:)


Nu ska ja återlämna Lasse & Gunillas bil, var tvungen att byta bil under dagen, så ja fick en bil med barnstol!



Av mly - 2 mars 2009 10:00

Godmorron..


Försökte sova länge idag men ja låg kvar i sängen i 30 min.. Inte likt mig! Men jag var fortfarande trött.


Idag vid två tiden, ska ja hämta Maya på dagis, skoj.... Jag tror vi ska åka och köpa lite tulpaner och andra blommor. De är några blommor som dött här. Hmm..  Ser nu att nåra måste vattnas lika bra..


Nu ska ja göra frukost och kika på ett top model avsnitt som ja säkert sett 3 ggr redan! :D

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards