Alla inlägg den 7 mars 2009

Av mly - 7 mars 2009 21:32

 

Jag lyckades använda programmet Veronica tipsade mig om :)


Av mly - 7 mars 2009 18:38

Nu fattar jag nog att jag bor i Norrland. haha..


Idag när vi skulle pick nicka, så tog vi bilen till Södra berget, parkerade och började gå... Vi mötte sedan en ren, ja blev helt paff och frågade Linus vem som hade släpp ut den, men ingen hade släppt ut den tydligen så var den bara där=)

helt otroligt, ja har aldirg sett en ren, tänk er, en ren bara en bit fårn där vi bor.. Känns som ja bor vid vid samerna typ :)

 

 Coolt :)


Vi gick sedan till en kåta och fikade bullar och drack varmsaft. det var mumsigt...


Vilken härlig dag ute!

Av mly - 7 mars 2009 11:29

Godmorron..


Idag har jag legat och dragit mig si sängen i 1 timme. Det är inte likt mig :) Nu är ja super hungrig. När jag frågade Linus om vi skulle äta frukost i sängen sa han, då får du hålla dig på din sida och inte smula... Ja men de lät ju mysigt! :) haha så vi struntade i de!


Idag vill ja hitta på nåt, vi har diskuterat pick nick, antingen på norra eller södra berget.. Mysigt :) Noll gradigt ute åxå, så de är skönt.


Just nu sitter jag och göra ett eget kort till min vän som fick en son nyligen. Ska skicka ner ett paket till henne... Jag tycker de är så kul att pyssla med sånt här, om de fanns ett yrke som var. Det yrke vill ja bli :)


Nu hörde jag att Linus klev upp, nu vill jag äta frukost!




Av mly - 7 mars 2009 01:03

hej!


Vi har sjungit och spelat i band för fulla muggar :) Jag har haft pappers bandage på båda fötterna för martin spillde ut en drink på mina fossingar och frida har attakerat mig med pussar :) det har vart en händelserik kväll...


Fick just skjuts hem av Sandras kille Jon, Linus han åkte vidare ner på stan. stan är inte min grej så ja åkte hem.... fattar inte det där med att åka ner på stan nu, dom stänger ju snart? Värt de? nää. inte ett dugg!


jaja nu ska ja inte tjura för de :)


Man får ju lite ensam tid å de är inte fel, man får göar precis vad man vill.  titta på vilken film man vill, även min film som jag var med i som linus verkligen inte gillar.. Nå´t i kikarn.. haha låter som om de vore nån  Humhum..*harklar sig^hum... film men Nej, de är en romantisk komedi :)


Då ska ja läsa lite bloggar, se vad alla vänner gjort ikväll!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards