Alla inlägg under februari 2009

Av mly - 11 februari 2009 17:57

haha läste på aftonbladet om en kille som man kan hyra på alla hjärtans dag:)

http://www.hyrahyra.se/annons/hyr_en_pojkv%C3%A4n-70223

399:-/per timme

Så får er singlar då. Ni behöver inte vara ensammen, hyr Claes ;)

Av mly - 11 februari 2009 11:29

 

Kolla vilka snygga örhängen.

Kan lova att det var ett toppen pris åxå.

Tror dom kostade 79:- på REA

http://www.chique.se/


Kanske man ska klicka hem dem. Men jag ogillar att beställa grejer litegranna påfrån nätet. Vet ej varför. Eller jo, de är lätt att de blir för dyrt så enkelt att bara klicka hem grejer :)

Av mly - 11 februari 2009 09:35

Hej!


Vid 21.00 igår kväll åkte jag och hämtade Frida på hennes jobb. Vi åkte hem hit och gjorde toast, toblerone och drack te samtidigt som vi kikade på Bert :) Värsta kul. Var ju hur länge sedan som helst som man kikade på det.


Imorse hade vi ställt klockan på 8.00 Vi var lite slöa och låg och drog oss till 8.20


Vid kvart i 9 skjutsade jag Frida till hennes jobb. Min gadget på datorn visade då -25 grader ute. Förvisso tror ja att dom mäter vid Midlanda, men endå:) Inte så skönt vill säga.


När jag kom hem gjorde jag frukost och kikade på gårdagens top model som jag spelade in igår. För de gick inte att se igår, fattar inte varför. Blev ingen bild.. Alltid ska de strula när Linus inte är hemma! Typiskt åxå när det väl är TopModel.


Nu ska jag kila in i duschen och duscha varmt. Idag ska jag till Birsta med Veronica och lilla Noel. Ska också posta 2 paket, som jag inte får glömma.

Av mly - 10 februari 2009 19:41

idag har jag jobbat, kom nyligen hem..

Sitter och äter lite rester och kikar på halv åtta hos mig, de är ett kul program tycker jag :)


Om ett tag ska jag hämta frida på hennes jobb. Vi ska kika på Bert och äta choklad :) Hon ska sova hos oss idag.. Tjejkväll helt enkelt :)

Av mly - 9 februari 2009 21:09

Titta vilket fint armband ja hitta på kyssjohanna.se

Det var inte så dyrt heller 125:- eller nåt sånt..

Av mly - 9 februari 2009 17:17

 Sprang in på Mio innan vi for och skulle hämta Linus hyrbil.

Då sprang ja på dessa muggar på REA 70%, det kan man ju inte låta bli.

Köpte 8 stycken, 9:- styck på REA

(Observera hur nyfiken Chanel är)

:)


Av mly - 9 februari 2009 12:05

Nu är ja hemkommen från tandläkaren. Det gick OK. Hade nåt små hål men behövde inte laga de, som tur var*Pheew* Hon la även på flour, usch vad det smakar illa...  Nu får man inte äta eller dricka på 1,5 timme. Hmm hur ska de gå, de är ju lunch snart :)


Det som var bra åxå var att jag inte behövde betala:)
Jag har ju sån därn tandläkar försäkring som jag tecknade för 1 år sedan. Fick ju en räkning i dec, sen gäller de för hela året. Det är ju toppen! Det täcker liksom allt, hål rotfyllning osv...


Nu ska jag vika tvätt, har ett tvättberg i Chanels rum :)

Av mly - 9 februari 2009 09:38

Linus öga blev inte bättre igår kväll, han blev mer o mer svullen..
Han låg och blunda hela kvällen...

Han sjukskre sig idag, han ska köra till sthlm imorron bitti så han ska vila ögat idag så får vi se hur de är imorron.. Han säger att det är lite bättre.. Vi ställde klockan på strax efter åtta om vi skulle behlvt rnga till Vårdcentralen..


Jag tror ja ska göra frukost på sängen till han.. de är skönt för ögat att vara i sovrummet där de är mörkt..


Om 2 timmar ska ja till tandlläkaren, ja tror att ja har hål.. Ja har så ont på ett ställe, eller de ilar liksom.. Vi får se vad hon säger! varför är man så rädd för tandläkaren??

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards