Alla inlägg den 13 februari 2009

Av mly - 13 februari 2009 17:55

Hej!


Idag har jag haft besök av Maya, vi åt pasta och prinskorv. Maya tyckte det var jätte gott! Sen busade vi lite och så, fika hann vi åxå med :)



Sedan när Maya blev hämtad åkte jag till Birsta och gjorde lite ärenden.

Nu är jag hemma har packat in alla grejer, mycket att bära på när man är ensam och har handlat mycket.


Gjorde nyss i ordning detta fina ljusfat åxå, passar bra nu tills imorgon när de är alla hjärtans dag :)

 


Ikväll blir det lungt, vi ska äta lite gott hemma och mysa... Hörde nåt om att dricka champagne åxå.. haha.. Vi firar inget spec, kanske att ja bott här i 2 år då=)


Ha en mysig kväll=P

Av mly - 13 februari 2009 10:29

Godagens!


Jag har sovit som en stock i natt. Skönt! Vaknade vid halv tio först sedan somnade jag tydligen för ja vaknade igen vid tio. Skönt :) Nu är jag utvilad och orkar jobba hela helgen.


Just Ja idag är de fredagen den 13..... Vad ska hända mig då? :)

Jag kom ihåg en gång när det var fredagen den 13, för typ 5 år sedan...


Skulle jag och en kille från mitt jobb åka och shoppa efter jobbet. Jag tyckte killen var skit snygg osv.. :) Så skulle jag köra då blev ja skit nervös, hade inte haft körkort så länge. När vi väl är på väg, så råkar jag köra upp på trottoaren haha*skämmigt*

Det var endast för att för att det var fredagen den 13, hade aldrig hänt mig annars :)


Nä nu ska ja luta mig tillbaka i soffa och dricka upp mitt goda Te ..

Oom en timme kommer Maya Piraya hit.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards