Alla inlägg den 17 februari 2009

Av mly - 17 februari 2009 23:08

Vi fick ett ryck vid 7 tiden nu på kvällen... Tog våra bio checkar vi fick i julas, åkte till bion, bokade två biljetter till seven pounds och sen åkte vi till Tusen och en Natt och åt middag. Efter middagen upp till bion och såg filmen.. den var verkligen bra! Rekomenderas, men jag grinade givetvis :)


Nu blir de nog sängen..

Jobb väntas i morgon.


Och imorgon kväll ska jag träffa Frida, vi ska laga mat och se på film.. ryktades om fortsättningen på Bert serierna *hihi*


Ses!

Av mly - 17 februari 2009 10:11

Om ni vill beställa märkes kläder till super låga priser. Rekomenderar jag denna sida. När jag bodde i Eskilstuna brukade vi åka till denna butik för att shoppa. Och nu såg jag att dom skaffat en web shop.

*Perfekt* :D


Kommer bli många klick därifrån.

Hittade tex en T.I.G.E.R tshirt för 79:- Najs price


http://www.vfo.se/

Av mly - 17 februari 2009 10:00

Visste ni att H&M ska börja sälja inredning, startar torsdag 19/2 :)

http://shop.hm.com/se/campaign?campaign=717_HOMEPREVIEW

Av mly - 17 februari 2009 09:04

Idag känner jag mig rätt frisk:) Jag har inte ont i magen eller mår inte illa. Wiieee, Äntligen!


Jag är ledig idag, en kille på mitt jobb ville byta igår mot idag. Men igår när jag skulle jobba hans dag, då var jag ju sjuk! Så en annan tjej fick jobba. Men då var jag ju ledig idag då. Då ska jag nog ta en promenad och få lite energi. Toppen!


Nu ska jag äta lite fil med bannan i.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards