Alla inlägg den 11 februari 2009

Av mly - 11 februari 2009 20:50

Ja kan säga en sak.

Avokadosoppa var inget för oss..

Uscha, det var inge gott :)


Haha, då har vi smakat i alla fall...

Av mly - 11 februari 2009 18:18

Min Dag 


Jag åkte och hämtade Veronica och Noel. Sedan åkte vi til Birsta.

Vi lunchade på Wayens Coffe, så goa sallader där. Gick en sväng sedan, det resulterade i en söt tunika eller vad man ska kallade, ja ialla fall från Gina Tricot. En lila, söta små knappar på den åxå :) Mycket nöjd med den. Sedan köpte jag en ny puder borste från Kicks åxå.


Noel var så snäll hela tiden, så duktig liten krabat:) Vi avslutade dagen med en fika på Wayens. Hehe..


Väl hemma åkte jag och pantade flaskor och slängde glasflaskor*Bra Em*

Nu ska ja fördriva lite tid ett tag vid 7 ska ja börja med maten.

Linus kommer vi halv 8..


Det blir avokadosoppa till förrätt och sedan ska ja göra hasselbackspotatis med fläskfilé tror ja...



Av mly - 11 februari 2009 17:57

haha läste på aftonbladet om en kille som man kan hyra på alla hjärtans dag:)

http://www.hyrahyra.se/annons/hyr_en_pojkv%C3%A4n-70223

399:-/per timme

Så får er singlar då. Ni behöver inte vara ensammen, hyr Claes ;)

Av mly - 11 februari 2009 11:29

 

Kolla vilka snygga örhängen.

Kan lova att det var ett toppen pris åxå.

Tror dom kostade 79:- på REA

http://www.chique.se/


Kanske man ska klicka hem dem. Men jag ogillar att beställa grejer litegranna påfrån nätet. Vet ej varför. Eller jo, de är lätt att de blir för dyrt så enkelt att bara klicka hem grejer :)

Av mly - 11 februari 2009 09:35

Hej!


Vid 21.00 igår kväll åkte jag och hämtade Frida på hennes jobb. Vi åkte hem hit och gjorde toast, toblerone och drack te samtidigt som vi kikade på Bert :) Värsta kul. Var ju hur länge sedan som helst som man kikade på det.


Imorse hade vi ställt klockan på 8.00 Vi var lite slöa och låg och drog oss till 8.20


Vid kvart i 9 skjutsade jag Frida till hennes jobb. Min gadget på datorn visade då -25 grader ute. Förvisso tror ja att dom mäter vid Midlanda, men endå:) Inte så skönt vill säga.


När jag kom hem gjorde jag frukost och kikade på gårdagens top model som jag spelade in igår. För de gick inte att se igår, fattar inte varför. Blev ingen bild.. Alltid ska de strula när Linus inte är hemma! Typiskt åxå när det väl är TopModel.


Nu ska jag kila in i duschen och duscha varmt. Idag ska jag till Birsta med Veronica och lilla Noel. Ska också posta 2 paket, som jag inte får glömma.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards