Alla inlägg den 1 februari 2009

Av mly - 1 februari 2009 16:49

 GRATTIS FARMOR 85År

Farmor öppnar presenten hon fick av oss.

En digitalfotoram.


 Mamma och syster yster


Wille, Isa och jag.

Bara Davve som saknas. Annars var de hela syskonskaran.


Wille och Ella-Mae..

Ella-Mae är vårt kusinbarn.. Hon blev jätte förtjust i min bror :)

Sött..


Några av kusinerna och sen pappa och Linus förståss:)

Av mly - 1 februari 2009 16:06

Hej!


Jag har haft lite lov från bloggen!

Men nu är jag tillbaka.


Det som har hänt sista dagarna är att vi har vart i Eskilstuna hos min familj och hälsat på. Min farmor fyllde 85 å så hon hade fest.


På fredagen åkte vi ner vid 11, kom ner strax innan 4.. Vi gick över till en kompis till mig och hälsade på henne. Hon ska ha bäbis om en månad så de blir spännande.


Sedan gick vi hem och åt middag med familjen. Mysigt!

Jag slingade mammsens hår medans vi kikade på lets dance och min syster gjorde världens goaste guccamole. Hon är bäst på den :)


På lördagen firade vi farmor. Hon bjöd ut alla på restaurang. Det var jätte skoj att träffa alla kusinerna. Vissa har jag inte träffat på 6 år.


Efter vi hade ätit så åkte vi hem till min faster där kalaset fortsatte. Vid nio tiden gick vi sedan hemåt. 


Drack lite te och kikade på gamla filmer sedan vi var på gotland på semester, sånt är ju jätte skoj att kika på:)


Idag klev vi upp vid halv tio, åt en god frukost och vid elva åkte. Svängde förbi Davve på El Giganten som jobbade. Sa hejdå och for mot Sundsvall..


Så kom vi nyligen hem. Chanel Mjauade och Mjauade. Linus mormor var här en sväng igår, men då låg väl Chanel och sov i min garderob, så Ingrid hade inte sett Chanel alls.. Då blev jag givetvis lite orolig åxå.. Orolig som man är :)


Men Chanel mår toppen.. Hon står och duschar nu, andra gången inom 20 min.. Hon älskar att duscha! :D


Nä nu ska jag lägga över bilderna från kameran.

Så kanske kommer lite bilder senare ikväll! 

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards