Alla inlägg under september 2008

Av mly - 9 september 2008 18:59

Fått ett mail idag från H&m 50% rabatt på valfri vara.

Skoj jag klickade hem en bikini överdel och en pyjamas och lite sminkborstar. Så Toppen med halva priset på pyjamasen, blev en snobben :)

Av mly - 9 september 2008 13:40

Jobbade 8-11.30 idag med..

åkte direkt ner på stan mötte upp Alexandra det var länge sedan vi sågs. Så kul! Vi träffades på Barista, blev en god lunch .... Pratade massa.... Måste ses oftare!


Sen gick ja förbi Village påväg till bilen, där hittade jag säta bokstäver i trä, vita, ca 1 dm höga, ett L ett O ett V ett E  vilket blir när man sätter dom brevid varandra  L O V E

Jag funderar på att köpa en tavel list och sätta dom på kanske tillsammans med ett kort på mig och min älskling..


Nu ligger jag i soffan ska vila, fick ont i örat och i magen... Ikväll kommer frida hit, ska hämta henne efter hon slutat jobba!



Av mly - 8 september 2008 16:11

Jobbade idag 8-11.30 de känns nästan som det var igår jag jobbade ! haha.

Efter jobbet åkte jag till molin,bokade tid för rutbyte ...(rutan var paj när vi köpte den)

Sen hämtad ejag upp Veronica.. Vi for ut till Birsta, blev ett varv uppe o ett nere :) Ja shoppade en kjol för mitt presentort på gina, blev inte så mkt mer shopping för mej,.. Jo ett par leggings! ;) VIKTIGT haha..


mat blev det Charm, pasta med nån sås... det var helt OK!


Skjutsade hem henne just nu tänkte ja slänga mej i en dusch sedan på soffan o sjunga lite Singstar, så ja nångång kan klå Linus, Han kan ju ALLA låtar....


Ikväll är det middag hos Linus föräldrar..

Av mly - 7 september 2008 21:13

Sandra och henke är här.. Vi lagade middag till dom! de blev ugnsbakad fläskfilé med vitlöksklyftor inbakade... till de stekte vi potatis,morötter och vitlök.... sen kantarellsås...


Vi har kikat på ensam mamma söker,  kul program de ska ja nog följa! :)

Nu sitter vi på you tube och kikar runt. Killarna har druckit kaffe och jag och sandra har druckit te...


har massa ljus tända åxå, mysigt nu när de är kyligt både inne som ute...

men skönt med lite kallare inne då man kna tända massa ljus!:)


Nu ska jag vara lite social med dom hära..=)

Av mly - 7 september 2008 15:11

Idag är det en fin höst dag. Solen skiner och vi har vart ute

på gården och pysslat. Linus har röjt med röjarn och jag

har gått efter och krattat upp allt gräs och sånt.

Blev mycket fint!

Jag fotade lite granna åxå...

 

Men hade bara en bild till att ladda upp,måste"fylla" på pengar så ja kan ladda upp mera bilder...Jag har Nu laddat upp 1000 bilder på bloggen..


Linus råkade även röja bland vinbärsbuskarna, där i bodde alla getingar.

Som tur var blev han inte stucken, men jäklarns viket Surr

det blev i busken. En hel svärm kom upp och dom är fortfarande kvar.

Läskigt sånt därt, speciellet när Linus är allergisk mot dom:(

Men allt gick bra!

..................................................
.....

Nu sitter vi och funderar om vi ska bjuda Henke och Sandra på middag ikväll. Linus ska ringa Henke nu och kolla om dom ens kan :)

Av mly - 7 september 2008 10:47

Mycket trevlig kväll igår, god langos, trevligt sällskap och god efterrätt..

veronika och jag förlorade dock mot matte och Lnus, men det var mycket jämt!!! Kom hem till tolv igår slängde oss på sängen, så skönt..


Har blivit så höstigt nu här uppe, hur är det i övriga sverige? Vi har fått gula löv osvn, o närmare 10-13 grader på dagen....


Nu är de i alla fall frukost tajm... Vi har gjort 1,5 liter egen jucie idag på 8 apelsiner, mycket gott.... Byye byee

Av mly - 6 september 2008 10:56

GoDagens...


Jag vaknade tidigt imorse förvisso, kvart i 9 klev jag ipp.. Läste dem vanliga bloggarna jag brukar läsa var klar efter 10 nångång..

Kröp in till llinus som fortfarande sov men då blev jag må illa hungrig så gick och hämtade vindruvor och la mig i sängen igen, gott!

Linus vaknade ganska snabbt. Han hade jätte ont i halsen när han vaknade, men  nu dricker vi lite te de verkar vara lite bättre. Ska åka på apoteket och handla lite grejs åt han...


Ikväll ska vi till Matte och Veronica och göra Langos, vi har gjort en efterätt som vi ska ta med oss också... SMarrreennss..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards