Alla inlägg den 21 september 2008

Av mly - 21 september 2008 21:27

Jag har ju ett tag pratat om tavel listen som skulle upp.

Och sen dessa bokstäver

Nu är den äntligen uppe.

Här får ni se resultatet

 

 L O V E

LOVE

Av mly - 21 september 2008 19:44

Här kommer lite pics från i helgen...

Jag och min älskling först då..

 

************************

Jag och mammsen

 

**********************

Jag och lillebror, Wille

 

*************

Syster Isa

 

********************

Pappa

 

**************

Min andra bror,Davve och jag

 

********************

Dom hade köpt med sig tårta till mig åxå

 

:)

Jag fick synda JUST den dagen. Annars har jag hela veckan vart nyttig!

Gått över 2 mil åxå...

Imorgon fortsätter min nyttiga vecka.. men först ska jag jobba i typ 14 timmar...Lång arbestdag imårn...


Av mly - 21 september 2008 14:22

Nu håller vi på att laga chili soppa...

Har har ni receptet...


CHILI SOPPA

1 gul lök, hackad
1 vitlöksklyfta, hackad (eller så många man vill ha)
1 röd chili, hackad (eller så många man vill ha)
150 g blandfärs
1 msk olja
1 burk skalade tomater
150 g majs
200 g kindeybönor
1/4 l vatten
cayennepeppar
salt


Fräs lök, vitlök, chili och färs i lite olja i ca 5 minuter i en stor gryta.
Tillsätt tomater (med spad), majs, bönor och vatten. Koka upp.
Krydda med cayenne och salt.

Av mly - 21 september 2008 11:43

Nu har familjen åkt.. Men ses snart då vi åker ner om 1 månad eller 1,5 månad...


Jätte trevligt igår kväll hos Linus föräldrar..

har vart en jätte trevlig helg!


Ni ska få se bilder sedan..

Kameran är kvar hos Lasse&gunilla så ska ladda över bilderna ikväll..


Idag ska vi hälsa på Kalle&veronica & lilla Noel åxå. SKa bli super mysigt!

Äntligen får man ge presenten, ja har ju så svart för sånt att spara nåt här hemma när jag köpt de. Vill ju ge dom den direkt liksom.. tänkte nästan göra som Ida´s Theo, lägga den (mosa ner den) i deras brevlåda :)

Tyckte ja va en bra idé *hihi*

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards