Alla inlägg under september 2008

Av mly - 14 september 2008 21:19

Vilket skojigt program det var idag, Hål i väggen, såg nån det? Gick på 6an..... Jätte skoj program jue hahah.. Men inge kul när dom gör andra utföranden eller vad man ska mot som visas i hålet om man säger så,

Nu känns de som de blev luddigt men ni kanske fattar ! =D




Av mly - 14 september 2008 18:43

SKa äta middag nu..

Blir Fläskfilépasta från jops med kantareller

Den är SÅÅ god!

Av mly - 14 september 2008 17:03

Jobbat idag...

Finns väl inte så mycket mer att berätta om dagen..

Har ju inte hnt så mycket mera..

Har lite grejer vi ska åka iväg och fixa ikväll bara..

Ska ju jobba imårn igen så blir väl lungt ikväll...



Av mly - 14 september 2008 10:26

Godmorgon


eller vi har vart uppe ett tag..

Plockat in all disk i maskinen som det var fullt av i hela köket när jag knallade in i köket!

Men nu ska jga ta att äta lite frukost innan jag börjar jobba!

Av mly - 13 september 2008 21:58

efter jobbet idag så hämtade jag upp henke...

vi åkte hem till oss och började laga tacos, sedan kom sandra hit och senare kom linus.. Vi åt massa tacos! Mätta och belåtna, satte vi oss sedan och kikade på film, de blev Köping filmen :)


Lite kaffe och te på det senare så sitter vi och kikar runt på nätet..På lite roliga klipp...


Vi sitter och inväntar att Extra Extra ska börja, ikväll är ju BlondinBella med. Det måste man ju se:)




Av mly - 13 september 2008 10:01

Vilken höstdag

5 grader ute....

Av mly - 13 september 2008 09:06

Igår var vi väldigt trötta... Vi åt mat sedan kikade vi på 2 svensson svensson avsnitt sedan blev det sängen runt halv 11..

Linus somnade direkt och ja såg 10 min på ett south park avsnitt, Vilket jäkla skit program! SÄmsta jag sett!


Sen stängde jag av tvn.. Låg vaken ett tag men somnade sedan..


idag är det jobb som gäller....

---------------------------------------------------------------------------------------



Grattis till Veronica och Kalle som fått en son i natt!!

Längtar tills man får krama om er och gosas med den lille...

Kram till er båda ni kommer bli toppen föräldrar!!

kram från mig och linus

-------------------------------------------------------------

Av mly - 12 september 2008 16:14

Jätte mysig dag med Veronica och hennes barn Theo och Oliva.

Vi åt mat på Charm... Blev pasta med salamisås... Smarrens!

Måste ses lite oftare....

Sedan gick vi en sväng och kikade lite..


Kom just hem...


Har fortfarande ont i min hals=(

Ta en dusch och krypa upp i sofffan och kika på Top Model....


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards