Alla inlägg under september 2008

Av mly - 2 september 2008 22:28

Shiit vad spännande PrisonBreak säsong fyra va!!!!!

Av mly - 2 september 2008 19:32

Sitter och äter nu, fläskotlett med stekt potatis och stekta morötter.. gott!!


Prisonbreak s04 finns=)

Spännande, trodde inte att det skulle komma nåt mera. Men de gjorde de.

Jobbade idag 8-16... Åkte för Fabriksbutiken, köpte present till min morbror..


familjen krya på er nu så ni kan komma i helgen!!!

Av mly - 1 september 2008 20:18

Jobbat idag till klockan 4, åkte hemåt och sedan kom Freddi och Annika hit. Vi åkte bort på Ica och postade en sak sedan lämnade vi bilen här hemma och knallade ner till dom för att hämta ett kvitto. Råkade få två likadana presenter i helgen.... Så bytte deras... Fick dubbla uppsättningar av spar GRISEN! Den var hur cool som helst j, sen fick ja fina krukor som jag önskat mej :) Fick en jätte fin blomma som ni skymtar bakom sakerna, fick en Paj kokbok, en film ( en annan del av köping), en svart tavla(som ja ska skriva massa söta anteckningar till Linus) sen ett jätte gott Body Butter, som luktar smaskens!!

 


Av Linus fick ja denna, super fin!

 

i Love It!


Här kommer pics på bilen föresten, sprang ut o fotade nu så blev rätt mörkt.. Ha överseende med det=)



 


..................................................
.....

Jag Freddi och Annika knallade i alla fall ner på stan, jag shoppade en kofta på Gina Tricot och ett fjärils linne för mitt presentkort där =) Men nu har jag ett kvar åxå, de är toppen!


Knallade runt lite mer och vid 7 så gick vi bort till Barista och fikade.. gott! Freddi åkte iväg, skulle på möte på jobbet.. så Annika o ja satt kvar ett tag sen knallad evi hemåt, in på hemköp o köpte frukt och för att värma oss, burrrr vad kallt de börjar bli ute!!!


Nu ska ja slänga mej i duschen och sedan tända min fins ljusstake och kika på tv och bläddra i reklam. Linus kommer hem sent idag, ska ha möte efter jobbet!!


See you later aligator !

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards