Alla inlägg under september 2008

Av mly - 12 september 2008 11:56

Min hals är inge bra... Kunde knappt sova i natt! Super torrr i halsen så man måste ligga o hosta hela tiden=/ Sov super illa. Var rätt trött imorsae när klockan ringde åxå..


Men som sagt jag har redan jobbat klart för dagen så det är ju skönt..

Ska möta upp Veronica L  på stan för en lunch...


Sedan ska ja vila lite hemma...

ska ju jobba hela helgen..

Av mly - 11 september 2008 21:36

Jätte trevlig kväll med Linus föräldrar på Jops!

Dom är helt otroligt underbara... dom bästa svärföräldrarna man kan ha!

............................................

Nästa vecka kommer mina föräldrar och mina syskon.. Ska bli såå kul har saknat dom massa!!

...............................................

Nu sitter Linus och jag o slöar i soffan bara... chanel ligger  Linus knä som vanligt! kanske ska se lite svensson´svensson eller nåt...

..................................................
..

Imorgon börjar jag tidigt.. gaaah! men har ifos bara kort dag!

Ska träffa Veronica, lilla Oliva och Theo imårn för en lunch åxå.. SKoj!

Av mly - 11 september 2008 18:29

Vi somnade förut... När vi skulle börja pyssla hemma! haha

Vi sa vi kan sova 5 min bara, så kan vi fixa de sedan...

Sedan vaknade vi nästan 1 timme senare, vi var helt slut i kroppen.. haha..


Nu när vi skulle börja och sätta upp grejerna märker i att vi inte har vattenpasset, någon som lånat det av oss. så vi kommer inte så långt endå=/ Attans.. Synd...


Ikväll blir det middag på Jops med Linus föräldrar....

Av mly - 11 september 2008 16:30

Nya Loka med jordgubb och Guava

är super god!

Smakat den?

Nu ska vi pyssla lite hemma

har just kommit hem.

Av mly - 11 september 2008 11:58

godagens....


Linus o jag har just ätit frukost. Kikar på Svensson Svensson nu åxå!

Idag står de på schemat att vi ska hämta vår bil.

Åka på IKEA och köpa en tavel list, ska pyssla fint här hemma.

Sedan ska vi sätta upp spegeln som jag köpte för länge sedan.


Kommer kanske upp bilder sen.

Av mly - 10 september 2008 20:51

Idag hdae jag ett paket i postlådan när jag kom hem..

Mina partylite ljus jag köpte på tradera förra veckan... Yuummie..Sun-kissed cotton.. Sååå gott dom luktar!! mee like...


Nu sitter vi å äter köttfärsås o makaroner...

ska se ett prisonbreak idag kanske...


Jag har så ont i huvudet, har vart ganska mkt idag...

ja hoppas de ger med sig!

Av mly - 10 september 2008 08:51

Vad mycket tid man fick på morgonen idag.

Vet knappt vad man ska göra.

Jag är ju klar och allt.

Marina ska komma hit senare och vi ska till jobbet!

Av mly - 10 september 2008 07:33

Godmorgon...

Frida och jag kikade på en annan del av köping igår när vi gick o la oss innan det kikade vi på det nya programmet, vem kan slå Filip och Fredrik, rätt kul program endå...


Nu ska vi äta frukost!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards