Alla inlägg under september 2008

Av mly - 17 september 2008 14:31

Åkte iväg till micke och marina o lilla maya en sväng,. SKulle hämta vattenpasset där så vi kan idag senare få upp spegeln och våran hylla som ja pratade om förra veckan...


Nu kom ja just hem i alla fall.. ska äta lite lunch, blir äggröra til lunch!

Jag ska sedan åka å handla åxå..

Blir väl städning senare åxå när vi fått upp de där på väggarn. Ingen idé att städa innan de blir ju massa spån efter man borrar...


Får se när Linus kommer hem... hoppas snart!

Av mly - 17 september 2008 10:55

Sov länge idag det var skönt...vaknade halv 11..

Nu äter jag frukost, rallarhalva me keso och skinka och massa med körsbörstomter och salt och peppar... och fil ! Yummiie

Av mly - 16 september 2008 21:48

Åkte iväg en sväng i brist på lite att göra..

Shoppade present till pappa som jag tänkte fira när dom kommer upp hit till helgen... Handlade lite lax på willys...."här kommer jag med lilla laxen" :) haha den reklamen var rolig...


jaja btw, hämtade upp linus och vi åkte hemöver, skjustade hem Christoffer åxå. Sen blev det att göra kycklingwook...


Nu har vi ätit klart och nu ska vi se PrisonBreak...

Av mly - 16 september 2008 17:47

tjoo.

jobbat klart för dagen, skulle blivit prommis hem om det var så att ja kunnat gå! av värk i benen och rumpan blev dagens prommis inställd, men uterupptas när jag är kry i benen igen!!


jag är förtillfället väldigt rastlös, fick hem en rabbatkupong från H&M idag, skoj aldirg fel kanske man ska ta en kik och se om man kan köpa nåt kul för den :)


Ska sedan hämta linus på jobbet...

Av mly - 16 september 2008 07:17

Aj vad ont jag har i kroppen idag.

Kan knappt gå juee...

Vet inte om jag klarar att gå från jobbet idag med.

Kanske borde vila benen!

Av mly - 15 september 2008 22:02

Ja som sagt, är det intresserad av att komma på

ett Party Lite Party?:)

JAg ska ha ett framöver......

Av mly - 15 september 2008 20:34

till middag blir det fläskkotlett och stekta grönsaker, paprika, morötter, zuccini, champijoner o lök osv... super gott ska de bli!


Till efterätt blir det äppelskivor som ja haft i ugnen 30 min på vardera sida... Nyttigt och gott


nää mat tajm och film!

Av mly - 15 september 2008 18:12

Ja alltså nu måste man få skryta lite...hehe..

Har ju igår kväll bestämt mig för att gå ner i vikt.

Igentligen skulle jag vilja gå ner 10 kilo, men vi kan ju sätta ett mål som är rimligt :) 5 kilo.... Jag ska alla dagar jag slutar tidigt på jobbet (det menas innan 17:00) Ska jag gå hem från jobbet. Jag jobbar ute i Birsta och bor typ vid stan. Bil vägen är ca 9 km... Vet ej om gång vägen är mer eller mindre, de känns iafal som de är nån km extra i och med i början av sträckan går man runt massa kringelikrok vägar!! Tog i alla fall 1 timme och 20 min att gå hem.... Jätte skönt var det!


Ja men nu måste ja klara mitt mål, men har inte satt nåt slut datum på det än! Ingen stress....

Nu ska jag gå och måtta mig, mäta runt lår, midja, armar och höfterna/rumpan.. Ska se om de blir nån skillnad efter ett tag.

Jag ska inte väga mig, blir så lessen när ja ser vad som står på vågen. Är inte nöjd alls med mig själv just nu!


När linus kommer hem ska vi åka o handla lite.. Ska handla nåt nyttigt! Kankse kan laga nåt med grönsaker i ugn med nåt till.. Lät så gott när Kalle och Veronica lagade de förut! :)




Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards