Alla inlägg under april 2008

Av mly - 27 april 2008 16:59

mjjau Mjaau möttes jag av i dörren idag.. Det var en gosig kisse som hade längtat efter en.. Hon var så gossig att hon följde vart enda steg man tog så skulle ja slänga nån liten pappersbit i toan som ja hittade på golvet då hoppade hon ner i toan också.... Men ja fick tag i hon precis när hon hoppade så hann aldrig ända ner i toan! *phhew*


Jobbat idag iafal... Gick bra.. Shoppade en extra dammsugare idag.. Bra att ha till lite olika saker om man inte orkar släpa fram den vanliga!

 

(bilden blev lite wrong eller den ser knas ut, men ni fattar nog endå:)


Till kvällsmat idag blir det köttfärslimpa som jag ska laga alldeles by my self... ja har varnat Linus att ja aldrig gjort de tidigare så vi kan inte lova något resultat=)


Måste handla ingredienserna till ett bröd som jag ska baka till valborg också. Kanske kan baka imorgon, eller ikväll kanske?

Av mly - 27 april 2008 10:22

Här kommer lite bilder tagna med nya systemkameran



Av mly - 27 april 2008 00:42

Nu har vi tränat "lite"... :)

Ätit fruktsallad och druckit masa vin och sånt.

Kanske ingen bra kombination men men..


Natti Natti sovgott alla glada

Puss&kram

Av mly - 26 april 2008 21:34

Helu!

efter jobbet blev det en prommmis.. Linus skulle testa nya kameran. DEt blev fina bilder. DEt kommer upp några imorgon......

Sedan kom Freddi hit, vi grillade lite fläskfilé å åt potatisklyftor å sås. Vi kikade och åt o kikad epå körslaget! Friday, du får komma nästa gång de blir grill.. Vart så sent bestämt! Idag testad evi även våra nya vattenpipor*gott*:)


Nu ska vi träna lite wii fit!

Bra när man sitter och dricker massa vin och cider haha....

Av mly - 26 april 2008 09:20

Fortfarande strålande väder. helt sjukt vad härlig vecka det har varit!

Ikväll är vi sugen på att grilla... Kanske får ta fram grillen från garaget! Mm.. de tror ja på :)


Vi ska ta en prommis till Linus föräldrar också och sätta Körslaget på inspelning. Dom är ju i fjällen. Då får Linus lite chans och leka med kameran också :)


Nu ska jag ta och leta fram lite kläder och äta frukost


ut i solen nu.....

Av mly - 26 april 2008 00:08

Köpt ett nintendo wii + ett wii fit= bra träning!


Vi har tränat ca 21 min var nu på kvällen. Shit vad de var jobbigt :)

Först var de inte så kul när man fick se vikt + bmi och ålder ut efter ett balanstest som jag sedan gjorde om för första gången visade de inte så skoj! Sen andra gången gick de bättre. Ikväll på vår "träning" har vi rockatrockring och åkt skidor och joggat... =)


Nu är det dax för sängen efter ett hårt träningspass!


Här bjuder vi på en bild på vår kissemisse när hon slickar sig runt munne. Fotat med nya kameran

 

hihi..


Godnatt

Av mly - 25 april 2008 21:53

När Linus kom hem idag efter jobbet, hade han köpt en system kamera. Han har pratat om de länge. Men ja hade ingen aning om att han skulle köpa en idag. Men super kul. Blir toppen fina bilder. Vi ska ta en prommis imårn och fota lite :)

Man kan tydligen ta 6,5 bilder i sekunden. Konstigt hur fort de de kan gå :)

Den här kameran är ju något jag aldrig kommer lära mig hur den fungerar, Jag håller mig till vår digitalkamera ett tag till, som jag nu lär få för mig själv =)

Av mly - 25 april 2008 19:55

Tjo hoo


idag när jag åkte till jobbet såg jag skyltar längs vägen, 30% på allt på Cubus.

Tur som jag hade var jag ute i Birsta 1 timme för tidigt innan jag skulle börja jobba. Sprang in på Cubus, hittade lite grejer..*ler*... en grå prickig klänning, 2 olika leggings, 1 par capri jeans och ett par gröna capribyxor lite pösigare... Toppen pris! Man fick ju 300 kr rabatt=) Sen åkte jag till jobbet!


idag släpptes ju också Wii fit, tränings grej till wii, yoga osv.. super skoj är det! Var tvungen att köpa en sån också, nu ska Linus o ja leka med den ikväll ;)

 


ett tips till er som vill att det ska lukta smaskens i ert kök. Köp denna och ha i diskmaskinen. Ja älskar den.. 39 kr tror ja den kostar!

 

Blir en super fräsch lukt typ i ehla lägenheten efter man kört en maskin. Alltså du ska ha den i diskmaskinen om ja inte sa de =)


Slutade vid 7 så jag är rätt nyligen hemkommen. Slängde iordning maten när ja kom hem för den ska stå i ugnen i 1,5 h... Som jag kanske nämnde tidigare så ska ja göra en maträtt som en utav våra vakter tipsade mig om.

 Blir det gott vilket jag tror de kommer bli tippsar ja er sedan:)



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards