Alla inlägg den 10 april 2008

Av mly - 10 april 2008 18:21

Hej!


Vi borjar langta hem nu. Raknar dagarna =)


Till Emmie

Grattis gumman pa din fodelsedag. Hoppas den ar toppen!

I och med att min mobil ar paj far du nara rader pa min blogg istallet=)

Hoppas ni far en toppen semester sedan.

Puss & Kram


Till Johansson\ Karlsson

Vilket aventyr ni har haft i fjallen. Spannande.

Vi har en overaskning till Moa och Adam nar vi kommer hem=)

en liten present bara fran pyramiderna.

Hoppas vi ses snart.

Kram emily & linus


Till Marina

Klart vi kan ha Maya pa onsdag och torsdag. Ska bli toppen kul. Langtar redan. Kul att du skaffat en blogg kikar narmare pa den hemma sedan. ar lite segt har. Ses snart! Langtar efter er Kramar

-------------------------------------------


Har inte hant sa mycket sedan sist. Vadret har vart lite mulet men vi har solat enda. Vi har shoppat pa bazzaren lite granna. Men de ar samma saker overallt tycker vi. Jag var ute efter ett par gympa skor men de finns inga snygga har! Ja har i alla fall hittat en vaska och lite smycken och linus 2 vattenpipor.


Nu ska vi ga och ata pa en argentinsk restaurang. Super god mat!

Jag har slutat ata strips och pizza. Jag spyr pa de. Idag at vi en super god grekisk sallad, den kostade 12 kronor. helt sinnes =)


Allt ar bara bra med oss i alla fall. Men vill faktikst aka hem =)

Ses snart alla.


Puss & Kram

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards