Alla inlägg den 21 april 2008

Av mly - 21 april 2008 21:01

www.drinkstuff.com

nu kan du även ha han flytandes i badet:)

Av mly - 21 april 2008 20:55

Fint armband från KyssJohanna.

125 kronor

Men fanns tyvärr inte i lager

Jag ville ha det!

Av mly - 21 april 2008 19:38

Jag gjorde mig iordning i lugnanro i morse. Åkte sedan ut till Birsta vid halv 1. Lämnade jobbar kläderna på jobbet och en matlåda sen åkte jag ner till Birsta city. Tanken var att hitta lite grejer i Egypten när vi var där, men det fanns inget sånt. Bara souvenier. Så man får ju unna sig lite nu när man kommit hem:)


Detta var dagens shopping:

 

 Söt tshirt/tunika från GinaTricot. Knytband i midjan

med blommor på.


 

Tublinne från GinaTricot

Tshirt från GinaTricot


Kjolen är från GinaTricot. En lite högre modell.

Man knyter den ovanför midjan. Super söt.

Den lila tshirten är från Esprit


Sen en likadan som den lila ovan, fast en grön då.


Söta skor från DinSko.

(jag slängde ju 2 par skor i Egypten) Då är det ok att

löpa 2 nya. Då har man något att skylla ;)


Sen blev det lite annat kraffs också.

Servett ringar har jag alltid velat haft. Vet inte när dom ska användas men på någon middag kanske? ;) Hittade dom på Boom i alla fall. Även drickunderlägg i glas hittade jag också på Boom.

Små skålarna är från mitt jobb. Söta små efterättsskålar eller bara ha något annat i.


Efter all shopping åkte jag till jobbet och åt min lunch och pratade lite skit med Martin och Amalia. Sen var det dags för att jobba! Och nu sitter jag här. Ska laga mat om en stund. Men vet inte rikitgt när Lilnus kommer hem. Så väntar ett tag till! Blir köttfärsås och spagetti i alla fall.

Av mly - 21 april 2008 10:35

Åhh jobbigt det är när man skriver sen försvinner allt :(

Sur jag blir!


Igår var vi ju iallafall och grillade hos Micke och Marina. Fick skjuts dit så vi kunde ta ett glas vin. Och tog sedan taxi hem efter 23.00

Vi grillade helstektfläskfile och till det hade vi sallad och potatisknyten med lök, morötter och zucini. Det var mycket gott!

 

Maya och jag


Jag var helt slut igår när vi kom hem och slockande nästan direkt och sov tills nu. SÅ här länge har ja inte sovit på flera månader.


Myrgiftet verkar kanske funka OK. Inne vid fönsret gar vi lagt som små runda cylindrar som myrorna ska gå in i, ligger ett gift inuti under locket. Därfär är det så bra, för Chanel kan inte komma åt det! Men vi får ge det lite tid och se om det funkar.


Idga börjar jag senare. Vet ej vad som ska ske idag... Hmm.. Känns som jag är klädshoppingsugen! Men ingen att shoppa med ju? Veronica Thailand.. Frida, woorking.. Sara, Wooorking.... =(

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards