Alla inlägg den 22 april 2008

Av mly - 22 april 2008 17:38

 

Vilket underbart badkar.

Sådant vore inte helt fel att ha heller.

(Bilden är från feber.se)


Sara dök upp efter 14 idag, vi fikade fruktsallad med vaniljglass och sedan kikade vi på bilderna från egypten!

Pratade lite skitsnack och tiden sprang i väg.


Hon skulle sedan gå till sin mamma i nacksta, så ja promenerade med henne dit och sen knallade jag hemåt. Vilket härligt väder det var! Skönt och promenixa lite också:)


Jag funderar på vad jag ska laga för mat. Känns som om de blir kyckling. Kanske borde ta fram den från frysen då..

hmm ja bäst jag gör det!


/Love


Av mly - 22 april 2008 10:00

Nu sitter jag hos Linus föräldrar. Ska kika på avsnitten va körlsaget som vi missade när vi var i Egypten!


Men först ska jag skriva hyresavierna till våra hyresgäster.


Klockan 14 får jag besök av Sara. Det blir fruktsallad med glass*yummiee*

Av mly - 22 april 2008 08:16

Vår Älskling ligger och gosar

Av mly - 22 april 2008 08:11

Sitter i soffan och dricker jordgubb grape yoghurt. Första gången jag provade den. Men den var god!


Ja kunde ju inte somna om efter LInus farit till jobbet vid 08.00

Solen skiner idag och de är helt blå himmel i alla fall, men de är lite kallare idag än igår. Kanske blir varmare sedan,


Idag är jag ledig! Inte så mycket på schemat tyvärr... Men Linus jobbar väl yill 17 eller så då ska vi kanske greja vårt nintendo wii hos en av hans kompisar, hoppas jag. Så vi kan spela Mario Cart..


PÅ fredag när Wii Fit släpps, ska jag köpa de :) Testade på jobbet igår, hur kul som helst ju=) Vilken träning! Behövs inget gymkort eller så*hihi*


Nä nu ska jag gå å tömma kattlådan...Skoj va?=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards