Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av mly - 28 augusti 2008 21:01

Vi har just kommit hem från firandet hos Micke o Marina.

Vi åkte dit efter 4, så bakade jag 2 st tårtor. Dem blev faktikst goda : )

Fick jätte mycket fina och bra presenter. En traktörpanna, perfekt!

En super fin klocka och presentkort på SPA, 2 presentkort på Gina tricot.


toppen grejer allt!

Ska nog ta en sväng på Gina Tricot imårn så ja har nåt att ha på mig tills på lördag när jag ska ha lite kalas hemma här för kompisarna :) hihi..


Nä  nu ska ja slämga mig i duschen!

wiieee imårn får vi vår nya bil........ längtar!!


Av mly - 28 augusti 2008 15:27

Idag har vi köpt en ny bil : )

Ni ska få se bild imorgon kanske, vi får den då!

Jätte skoj!


den är super cool, de är panorama tak i den i glas, som man även kan dra för men även kan öppna helt, dock inte sånna härna dagar som idag d det spö regnar, inte så kul=)


Men både Linus och jag är super nöjd med köpet!

efter det blev det en lunch på IKEA. Köttbullar givetvis!

 ........................


Nu ska ja slänga mig på soffan och andas lite innan vi ska bort ill M&M&M och fira oss och jag ska göra 2 tårtor....

..............................

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards