Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av mly - 11 augusti 2008 21:41

Jag känner att jag skulle vilja ha nåt som bara är mitt. tex nån hobby eller så. Men letar runt för att hitta nåt som verkar intressant, vet ej m ja finner något.


jag är lite sugen på att börja på Yoga, kan ju även vara bra för mig som stressar runt. Men även trist å göra de själv... Nån som är intresserad av att göra nåt liknande?

Wii

Av mly - 11 augusti 2008 18:26

Idag vid tolv knallade jag bort till Veronica. Tanken var att jag skulle ha min IPOD i öronen åxå, men icke.. den avr borta=( letade i alla väskor o så. Blev lite ledsen att ja inte hittade den. Men knallade bort endå. Tog typ 45 min att gå dit är väl endå 5 km eller vad är de? :) Jaja


Vi spelade Mario Party på Wii, skoj! Men Veronica vann överlägset. Hon har väl fuskövat.... :) Hur man nu kan fusköva *hiiih*


Sen började det kurra i magen, gick bort till iCA.

Det resulterade i paj med sallad, mycket gott...


Kikade lite på massa kort som dem framkallat, skoj och se...


Sen kom Linus och henke, dom drack en kopp kaffe sedan åkte vi hemåt.

Nu har vi slängt oss i soffan..


vet ej vad som händer :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards