Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av mly - 3 augusti 2008 23:27

Efter jobbet idag slöade vi bara nåra timmar.. Ja låg i sängen och kikade på tv och Linus satt vid datorn...


Åkte sedan vid 20.00 och hämtade våra bio biljetter till Batman filmen.

Tog varsin korv på macken, hade inte ätit nån kvällsmat.. Så en korv satt fint! Sen åkte vi till bio. Kom just hem.


Alltså, filmen var ju lite läskig, men jag tycker typ Saltkråkan är läskig:) Ne men Batman filmen var mkt spännande rakt igenom.... Faktiskt! Men ja vet inte om ja tycker den ska ligga så där högt på den där ImDb listan. Då tycker jag nog Hundtricket är en bättre film *skratt*

Av mly - 3 augusti 2008 10:00

En ny grej ja har börjat ätit till frukost är lättfil med apelsinklyftor i. Kanske låter som det skär sig, men det är jätte gott!


Vaknade halv 9 imorse. Typiskt när man får sova länge, men jag kan inte. Chanel var så söt, Linus låg och sov på mage så Chanel låg på hans rumpa och sov :) Söta dom är....


Nä nu ska ja ta och äta lite innan jobbet!


Hade velat gå på auktionen idag, "första andra tredje "..... Synd att man missade det. Hade vart jätte skoj att se, tycker jag!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards