Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av mly - 15 augusti 2008 13:55

Idag har Linus sovmorgon och jag var ledig.

När jag vaknade var Linus redan öppe, brukar vara tvärt om=)

Vi åt frukost sedan efter elva for han till jobbet.

Jag tog på mig gympa skorna och gick ut på en timmes prommis.

Jätte skönt så länge IPODen hade batteri :)


Kom hem sedan och gjorde ordning ett frukt fat och satte mig ute i solen med laptopen (dock utan internet) men hade musik på och sen läste jag skvaller. Vart ute i 2 timmar nu. Men nu blev det skugga så då gick jag in.


Ska kanske göra lite lunch, undrans vad.. någon slags sallad kanske.. Har lite av varje till det hemma. Men man vill ju ha nåt köttigt i och inte bara massa grönt då blir man inte så mätt.


Ska hoppa in i duschen sen och sedan blir det Selånger Marknad med Marina och Maya och Gunilla.


Middag ikväll blir hos Micke, Marina och Maya med Lasse & Gunilla.


Nää Lunch Taaaaajm

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards