Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av mly - 16 augusti 2008 16:59

Väldans vad mycket folk de var igår endå på Selånger marknad. Alltså för att vara första dagen. Jag köpte 12 par stumpor för 100kr, billigt :) Linus fick nåt par också.


Åkte sedan till Micke och Marina och åt där.

Jag har fått illbaka mitt magsår, vet inte om jag berättat det?

Jaja, var på sjukhuset för kanske 1,5 månad sedan och fick tabletter att hämta ut i 2 omgångar. Så tog dom slut i tisdags. Sen på torsdag kväll började ja känna att ja fick ont igen. Så har jätte ont sen dess. Ringde VC i fredags men dom hade ingen tid och kunde inget göra. Så ska ringa igen på måndag! Måste ju ha tabletter innan ja åker till norge på tisdag.


Det gör så j*vlans ont.....

Har fått nåt piller av Gunilla, ungefär sånt ja hade innan fast en starkare. Så kommer nog bli bättre snart.


Vi ska ju iväg ikväll på middag hos Freddi och Annica, då vill jag inte ha ont. Låg ju på Micke och Marinas sofa igår kväll... Vill ju kunna sitta idag iafal...


Ska lägga mej på soffan nu och vila nån timme..


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards