Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av mly - 4 augusti 2008 20:22

Har ju glömt att skriva vad jag haft för mig idag :)

Jag sov till halv 11, kors i taket, har vaknat typ 8 halv nio hela förra veckan. Så det var skönt. Kom på att jag hade min plånbok i bilen som Linus hade till jobbet. Typiskt! Så ja fixade mig och sen tog ja mej ut till Birsta.


Tog med Linus på lunch på IKEA, köttbullar potatis å sås, gott.

Sen åkte ja hem och knallade sedan ner på stan för klipptid.

Jag blev mkt nöjd.


Gick hem igen och Linus kom därefter åkte sedan till Birsta igen, för att handla pressy till Kalle som fyller år imorgon. Efter Birsta så åkte vi till Coffe House och handlade sallad. Sen nu så sitter vi i soffan och har ätit.


Linus har setat i tele kö till Bredbandsbolaget i drygt 24 min. Dom sa att vänte tiden var 7 min när han ringde. Efter 8 min sa dom igen att det var 7 min vänte tid. BRRRAAA :D men men tillslut kom han fram!


Ska se nån film senare, minns ej vad den hette :) Men Komedi, det gillar jag!

Av mly - 4 augusti 2008 16:14

Idag blev det en klippning och färgning på Jess: )

Ganska mkt vill säga, klippte nog mer än 2 dm... :)

får se om ja får till nån bild sedan..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards