Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av mly - 18 augusti 2008 14:19

Jag knallade ner på stan i ös regnet, hade på mig mina rosa stövlar och en vit längre kjol... mötte upp veronica!

Vi kikade efter byxor till mig. Hittade ett par super sköna på VeroModa.... Jag ska testa dom ihop med skjortan sedan och se hur de ser ut! Hoppas de ser OK ut, för byxorna var verkligen sköna..


Blev lunch på Charm, pasta med kyckling i mangosås.. gott!

Knallde runt och Veronica visade ett par fina stövlar som hon la undan då men köpte dem sedan. Ja råkade åxå köpa ett par stövlar (alltså inte gummistövlar utan höststövlar) Mina var på rea 70% kostade endast 149:-

Mycket bra pris var tvungen att handla då.. det tjänade jag ju på än att vänta och köpa när hösten kommer:)


Blev även en vinröd kofta från H&M som ja kikat på länge, kan leta upp en bild på H&m sida kan ni få se den...

(Hittade iingen bild)


har just tagit hand om tvätten , nu har ja slängt mej på soffan...

Av mly - 18 augusti 2008 09:13

Idag har det vart en bra start på dagen.

2 av sakerna jag skulle avklara.

Är avklarade och utvägen på båda var bra! :)

Skönt. 2 saker till att inte oroa sig över.


Sitter och kikar på ett Top Modell avsnitt som jag redan sett, haha.. Snacka om lite på tv! Men men, det är ju bra... Men ja såg de ju förra veckan :)

idag spööö regnar det ute och jag som lovat bort min bil *Attans*

Jag måste ner på stan och hitta nya byxor tills jag ska på kurs i Norge imorgon med jobbet. Mina svarta är dels sönder både upp till och ner till men syns inte när vi har våra sommar tröjor, men nu ska vi ha skjorta då syns de.


Behöver också tvätta!

Ska åxå köra upp Linus bil på macken så Linus pappa ska kika på lite grejer.

Så har lite att göra, efter 5 kommer Linus hem då blir det tacos och en sista kväll att gosa på innan ja åker. Sorligt det låter, men på fredag natt kommer jag hem.


Nä dax att ta tag i dagen.


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards