Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av mly - 19 augusti 2008 20:13

Sitter på restaurangen på arlanda hotellby.

Har just beställt mat.

Flygningen gick bra, men avskedet med Linus gick sämre.... Blev rätt många tårar! Men men.. hemma snart igen...

Flygningen går så himla fort, ja tog med IKEA katalogen som vi fick idag i postlådan, ja hann precis läsa klart den när vi skulle landa, tar ju abra 45 min typ...


imårn blir jag upphämtad 06.00 för att åka till arlanda..

sen bär det av mot Norge!


nä nu ska ja prata med min älskling på msn... sakna redan..


Av mly - 19 augusti 2008 15:46

Nu tror jag att jag har packat allt.. Hmm..

Viktigaste, Mobil laddare ( så ja kan prata med Linus)

Ska packa ner en extra tror ja :)


Jag har 4 par skor med mej, haha.... Ska vara borta 3 hel dagar,men alltså man måste ju ha lite val möjlighet! :D


Ska packa ner min dator åxå....


bloggar mera ikväll när jag är på arlanda...

Kram

Av mly - 19 augusti 2008 10:01

Haha vad konstigt det lät :)

Jag ska på kurs i Norge, flyger från Midlanda till Arlanda ikväll där jag ska sova på ett hotell sedan imorgon bitti går nästa flyg till Norge.

Kommer åter till Sverige fredag kväll.


Idag står på schemat att packa väskan.

Ska handla lite frukt.

Sen ska ja bara ta det lungt!


----------------------------------------------------------------------------

Igår kväll gjorde vi tacos, det var mycket gott!

Åkte upp till garaget en sväng sedan åkte vi hem och kikade på film

minns inte vad dne hette, jo Humor kanske.. Sånna därna roliga klipp från massa olika roliga program. den var väl skoj men jag somnade i linus famn.. det var mysigt åxå!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards