Direktlänk till inlägg 11 april 2008

update fran Egypten del 5

Av mly - 11 april 2008 17:17

hej kalla sverige.


horde att ni hade massa sno=) knepig tanke. Man kan inte tro att vi snart befinner oss i sno..hehe...


Har ar det riktig varme i alla fall!


Idag har vi slappat vid poolen. Och atit en grekisksallad.


Imorgon ska vi pa en utflykt. Antligen=)

Det ar Stars and dinner, safari. Vi ska aka pa jeepar ut i oknen och sen far man egyptisk buffe dar typ av inhemsk befolkning, rida kamel, sen nar solen gar ner far man titta pa stjarnorna och aven i stjarnkikare om man vill det.

Det ska bli super haftigt. Klockan kvart i 2 bar det av och vi ar tillbaka pa hotellet vid 21.00 tiden.


Vi updaterar pa sondagen sedan hur utflykten var.

Snart hemgang=) Ska bli skont trotts snon.


Veronica, Ja de vore toppen gott med smorgastarta. Vi kanske kan ata det nagon dag? =) Hoppas allt ar bra med dig o bebisen.


Pappa & Mamma, ja vi funderar ocksa vad hon gjorde pa bazzaren=) Men vi har ingen aning. Polisen letade aven efter en 82 arig tant turist som hade forsvunnit ... olyckligtvis! Men men =) Vi ses ju snart. Jatte kul! Kommer Martin att folja med till oss ocks[ eller? Han ar valkommen om han vill=)

Kram!!


Gunilla&Lasse, skont att ni hade de harligt i Abo. Men vi tycker att de ar skont att ni ar hemma igen, sa Chanel blir gladis=) snart far vi se var alskling. Ska bli sa kul! Tack for all hjalp med allt, vart hus osv.

Kram!!


Vi langtar efter svensk mat, speciellt makkkisar och korv. Och vanlig potatis, kanske blir ett besok pa IKEA pa torsdagen. Kottbullar med potatis o sas o lingon. Gooottt!!!


Nu har jag anvant alla mina klader. Det betyder att det ar dax att aka hem! Linus sager att man kan ha samma klader 2 dagar, men de tycker inte jag =) Det ar ju trist pa korten som man tar ..hihi!


Na nu ska vi kika runt lite har eller vi vet ju hur allt ar nu men vi ska ga och ata snart.


Ha det toppen vi mar bra men langtar efter er.

Kram och Puss

 
 
Veronica

Veronica

11 april 2008 23:04

Ja, det tycker jag absolut! Måste juh hinna ses nån innan vi åker oxå juh. Kom på att jag inte sett dej sen påsk. Aslänge sen :[
Längtar efter att få se era bilder sen. Ja å självklart er oxå!
Å vet du...vi åt köttbullar på ikea häromdan. Mums!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gunilla

12 april 2008 00:55

Hej på er.
Vi har varit på en leverantörsmässa i dag, när vi var där frågade alla om vi kom på middagen????? Vi hade inte läst hela inbjudan så vi visste inte om det. Vi kom hem 18,00 och funderade om vi skulle gå. Vi ringde till Kina & Angelica och dom skulle gå. De kom och hämtade oss, har haft jättetrevligt. Linus jag hade Lars Ståhl till bordet och vi pratade gamla minnen från Gran Canaria när du var så lydig och tog på dig mina nya Armanijeans när vi skulle gå och äta ha ha ha . Påminde honom om att vi drack upp en liter wiskey. Roligt vart det att träffas. Hoppas ni har haft det gott på utflykten, jag minns när vi var i Tunisen och Micke och jag red på en kamel jag grinade för det blev så högt.Men det var nog värst när vi skulle kliva av och kamelen gick ner med frambenen förs, kändes som en rutchkana. Nu när vi kom hem kom Chanel på en gång och jamade högre än någonsin. men nu ligger hon i Lasses knä och gosas. Ni ska veta att hon har det bra. men hon är bra på att protestera, märkte på en gång att vi skulle bort när vi började och byta kläder hon sprang efter oss in på toa ut upp för trappen in på toa med Lasse och ner igen. Men nu är hon lungn. Hoppas hon sover i natt. Hör av er om jag ska boka tågbiljett hem till er.
Vi älskar er och längtar efter er.
Kramar Gunilla/Lasse/Chanel

 
Farmor Kally

Farmor Kally

12 april 2008 17:31

Hej Emliy och Linus! Det var länge sen vi träffades. Hoppas ni kommer ner hit snart. Välkommen båda på en god middag när ni kommer till E-tuna. Kram fr FARMOR och tack för påskkortet...jag blev så glad!

http://www.gotland.se

 
Ingen bild

Gunilla

12 april 2008 23:06

Hej Älsklingar !
Snart är ni hemma, nu känns det som det gått evigheter sen ni for. Tänkte bara tala om att Mora gick vidare i Körslaget, bra då kan ni se det live nästa lördag. Vi har spelat in båda avsnitten åt er. Nu jamar vår lilla tjej så nu ska vi krypa ner och titta på TV. Inatt har hon sovit med oss och dessemellan haft race på båda våningarna. Oj, glömde att säga att hon äter den nya maten.
God Natt
Gunilla/Lase/Chanel

 
Ingen bild

Gunilla

13 april 2008 17:10

Hej !
Jag glömde att säga att Chanel sover i vår säng nu och i morse bet hon mig i fötterna och busade när Lasse klev upp. Hon ville att jag också skulle gå upp. Jag tror inte hon vill flytta hem till er nu. Det är våran katt nu.
Vi längtar efter er.
Kram
Gunilla/Lasse/Chanel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards