Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

min dag

Av mly - 30 juli 2009 20:34

Idag har dagen bestått av jobb, efter jobbet så åkte ja hem och gjorde i ordning lassagne, sedan åkte ja upp till sidsjön och sprang ett varv, eller sprang halva och gick halva. Jag känner mig så duktig!:)


När ja var klar där åkte ja till jobbet och hämtade Linus, så åkte ja hem och satte in lassagnen i ugnen. Freddi kom och åt med oss åxå.. Nu har killarna gått, dom skulle ner på stan och dricka lite öl och ha de skönt... ja har precis slängt mig på soffan, skööönt...


Imorgon är jag ledig. Hoppas de blir fint väder! Imorgon kväll är vi bjudna på freddi och annika, super trevligt!

 
 
Maria

Maria

30 juli 2009 22:25

Vad duktigt av dig och springa ;) Nästa gång kanske du orkar lite mer än halva, och gången efter det lite längre osv.. Jag kör med samma stil som dig. Börjar lätt och siktar på att slutligen orka ett helt varv! ;) VI ÄR DUKTIGA!

http://marian.devote.se

 
Ingen bild

Gunilla

31 juli 2009 10:15

Hej Emily !
Vad duktig du är och vilken diciplin du har att varje kväll ge dig ut. I går gjorde jag ett gott tillbehör till grillat kött,när man inte vill ha potatis el. dyl. Färsk vitkål, broccoli, purjo en morot ( mest för färgen ) koka i saltat vatten, slå av. Tillbaka i kastrullen slå på två dl grädde och en ask ost typ cantadou eller philadelpia pepparot. Värm bara upp så osten smälter servera till grillat kött. Jättegott. Vi ska försöka äta som fettdoktorn föreskriver. Lite lättare att följa hennes då man inte behöver äta på bestämda tider eller visst många mål. Här kan man äta allt på en gång. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards