Alla inlägg den 9 juli 2009

Av mly - 9 juli 2009 15:44

Helu!


vad har vi gjort sedan sist då.. Här om dagen, i tisdags kanske de var.. DÅ var vi på Mesoyo och åt med Micke och Marina, super gott. Jag åt till förrätt färska räkor, med aioli och bröd.. Till varmrätt, ugnsgratinerad hummer och cesarsallad till de! Marina och jag unnade även oss varsin efterrätt, killarna drack whiskey och konjak istället... Mycket trevlig kväll..


Igår minns ja inte ens vad vi gjorde, men gud.. Inte så mycket antagligen, vi grillade igår kväll.. Eerhm.. Nä men de har vart mycket pyssel med huset, tvätta husvägg, grundmåla, måla vanliga färgen, byta ut massa plank och åka och handla de och åka handla massa annat! Känns som man flängt omkring hela veckan.


Nu kom jag på vad vi gjorde igår, vi var på fotvård, fick presentkort i julklapp av linus föräldrar. Det var super skönt! Lena fossingar nu..


Idag har jag vart ner på stan och hämtade ut  min sandal från skomakaren, den hade gått sönder=( Nu regnar de massa, har just skjutsat linus mamma en sväng. Linus o Lasse kör skräp på tippen..


Ikväll är vi bjudna på middag hos Mattias och Carina, ska bli mycket trevligt!


Snart helg igen, snart börjar vi jobba igen då..

Semestern sprang förbi och inte blev de nå mkt sol heller=/


Imorgon ska vi på bio och se Bruno, Henke ska med åxå, kanske Sandra!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards