Alla inlägg den 7 juli 2009

Av mly - 7 juli 2009 11:45

Nu var det ett tag sedan igen.. Skulle ladda över lite bilder från lillkameran, det tog typ 1 timme, min bror som lånade min kamera under hans student hade ju filmat typ hela tiden:) Så de tog en stund att föra över men nu så.


Det var väl inte så många toppen bilder men nåra kan vi ju använda!

Här är två pics på mina nya skor jag köpte förra veckan på Scorett.

 

 

 Båda två är super sköna. Inge skavsår eller nåt, helt fantastiskt!


Vi har grejat med huset endel som senaste dagarna. Eller Linus jobbade ju i helgen så jag tog en shopping dag på lördagen:) Väl värd..

Sedan på söndagen så målade jag och en hyresgäst hela garaget. Så nu är det nästan bara gårdshuset kvar att måla och byta plank på.

 

Lördag kvällen var vi på Gatufesten. Åt god mat på vip och kikade på Ledin

 

 Det var lite kyligt på kvällen men det var en toppen kväll! Ja fick Linus att slippa stå en langos kö på ca 2 timmar, det var skönt..


Istället så  åkte vi hem till Mattias och Veronica och kidsen igår och umgicks med dom och vi gjorde langos där. Goottt!! Vi kikade även på film, vi såg änglar och demoner, super bra film! Se den om ni inte sett den.

 


Min nya favvo färg är typ aprikos, jag älskar den färgen!


Den vecka är de vår sista semester. Ska greja med huset men jag hoppas vi ska göra nåt mera åxå!


Men om  mindre än 2 mån ska vi till Turkiet så då får vi lite sol åxå.


Nu ska vi iväg och handla mera färg till huset!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards