Alla inlägg den 16 juli 2009

Av mly - 16 juli 2009 22:10

Tekakorna blev super goda som jag bakade:)

Efter midagen tog jag och Veronica och Ida en

promenad runt Sidsjön.

Jätte skönt!


Nästa gång ska vi bestiga skidbacken åxå!:D

Av mly - 16 juli 2009 16:22

Idag är jag ledig, linus hade sovmorron så vi sov länge sedan åt vi frukost, sedan for han till jobbet!


Jag gick ner på stan och mötte upp, Veronica, Noel & kalle + nåra till. Vi satte oss i hamnen och åt sallad. Precis när vi ska sätta oss där drar ett helt kolsvart oväde rin över stan och de enda man ser på himlen är blixtrar.


Vi hann i alla fall äta upp salladen sen fick ja skjuts hem. Noel lekte med Chanels leksaker, han gillade dom.. Du måste komma lite oftare Noel=)


jag åkte sedan och storhandla på ICA, skönt med mycket i kylen.


Nu håller ja på att baka tekakor, väntar på att mjölken ska svalna så ja kan blanda allt. ska göra potatis och prujolökssoppa åxå, de blir en god middag! Nybakt bröd + soppa...


Blir nog en prommis ikväll med Ida och Veronica, bara regnet håller sig borta.


nää nu måste ja baka vidare!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards