Alla inlägg den 12 juli 2009

Av mly - 12 juli 2009 22:59

Köpte nya ljusstakar på Indiska här om dagen, super söta tycker jag!


Här är vi på kalas


jag får en jätte puss av Maya sötnosen..


 

Min rätt nya klänning.. röd och vit randig, ja känner mig som om ja är med i en gammal film och typ serverar på ett café när ja har den på mig :) men ja gillar den endå.


Linus fick ju en wook till grillen när han fyllde år.

Idag kom Henke och Sandra hit och wookade med oss, blev kycklingwook..


Man behöver mycket kol märkte vi och väldigt varmt! precis när vi ska börja grilla så börjar de regna, har inte regnat på hela dagen. Typiskt! Men de gick bra endå.


På dagen idag var jag och linus på skatan och åt en räksmörgås åxå, det var gott!


Nu är semestern slut

Av mly - 12 juli 2009 11:34

Så vad har vi gjort sedan ja skrev sist!


Lördagen bestod av Kalas, 2 av linus kusiner fyllde år. Så vi for dit!

Vi hoppade studsmatta ( vilket jag älskar) Vi då menar ja, Jag och barnen :) åt super god tårta som Annica gjort och hade de trevligt. Jag hjälpte även Moa att göra en blogg :)


När vi kom så började linus olja in vårt tv rums bord, som igentligen skulle behövts oljas in för 2 år sen typ... Det blir nog bra tillslut, de står och torkar nu ..


Igår kväll åkte vi ut till en sjö bortanför Njurunda med Annika, Freddi, Jocke, Annikas pappa och sedan kom Henke och Sandra. Vissa fiskade och vissa ssatt i kvällssolen, typ ja :) Sedan tände vi grillen och grillade pinnbröd(recept a´´la Annika) grillade tjockkorv och hade mys. det enda jobbiga var att det var tusen miljader knott i början så linus tyckte jag såg ut som dom i south park när ja försökte skydda mig mot knotten..

 


Men de gick bra för idag är ja bara knottbiten på händerna :)

här kommer lite bilder..



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards