Alla inlägg den 3 juli 2009

Av mly - 3 juli 2009 11:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Det var nåra sötingar som skrev kommentarer till mig när ja skrev att ja skulle ha lite semester, tack till er :)


Ja men vad har vi gjort i veckan då.


Söndags kväll (helgen som var då) åkte Frida och jag ner till sthlm, alldeles själva:) Vi åkte vid 8 på morronen, jag var tok trött men vi stannade i tönnebro för en smörgås.


Väl framme i sthlm åkte vi till barkaby outlet, Frida shoppade på men ja hittade bara en kjol på PEAK!


Efter en hel dag där försökte vi hitta in till Vällingby centrum (top shop), vilket GPS gjorde ett toppen jobb med! Vi hittade direkt, lite tack vare Frida, för ja fattade inte riktigt vilka utfarter från rondellerna man skulle köra. Så de blev nåra extra varv ibland :)


Åkte sedan ut mot Arlanda där Linus skulle landa 22.30 med sitt plan från London. Vi fördrev tiden med mastodont yatzy och frida påstar att jag är en fuskare, men i själva verket var de hon!:D


Jag körde sedan hela vägen hem till sundsvall igen medans linus berättade hela sin story från London! Kul at älsklingen hade skoj.


Denna vecka då... Semestern har bestått av at handla massa grejer till huset i och med att vi målar om... Colorama var här tidigare i veckan och gjorde en fasadanalys, vad som behövs köpas och göras osv... De gick åt mer än vad vi tänkt då vi behövde byta massa plank åxå!


Men vi jobbar på, har även hjälp av en hyresgäst.. Igår stod ja och tvättade en husvägg. Jag har en gyrm träningsvärk idag! idag ska vi nog börja måla den riktiga färgen:) Kul att se hur de blir. Men de får vi nog göra ikväll, när solen inte ligger på och steker...


Vid 9 tiden igår kväll, tyckte vi att vi jobbat klart. Då åkte vi upp till sidsjön och tog ett kvällsdopp, guud vad skönt! Hur varmt som helst.. Kom hem och åt lite jordgubbar och kikade på paradise hotel, som ja har fastnat för ...


Linus ska jobba i helgen, trotts sin semester. Lite surt då han hade behövts hemma och jobba här .. Men om de inte går ihop så måste de ju lösas pånåt vis!


imorgon kväll ska vi på vip på gatufesten, de blir skoj. Äta mat och hade de mysigt!


Ja de var väl allt för denna gång.

Nu blev de ett tok långt inlägg, var väl ingen som orkade läsa hela ens?:)



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards