Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Sånna hära dagar längtar man hem....

Av mly - 20 april 2009 09:23

Vaknade upp till sol, vill sitta ute och prata skit om allt och ingenting..

Skulle vara så skönt att sitta hemma på gården hos mamma och pappa, sol hela dagen, prata strunt med familjen, mormor och morfar och alla. Alltid nån hemma.... Längtar efter er alla....

Dagar som denna längtar jag hem speciellet mycket!! <3

 
 
Ingen bild

Pappsen

20 april 2009 11:03

Vi längtar efter dig också, snäckan....men vi pratar väl aldrig strunt? ;-) Och det är faktiskt ganska rart nu på "Playa Ekvallsgatan"! Mamma ser som vanligt ut som en pepparkaka så här års...., haha!
Kramar från oss alla!

 
Ingen bild

kusin Sofia

20 april 2009 11:59

Hej gumman!

Alltid roligt att läsa din blogg och få en uppdatering om vad som händer i ditt liv :) Jag håller till i sthlm för tillfället - iaf fram till slutet av maj, sen får vi se. Om du har vägarna förbi huvudstaden vore det roligt att ses över en lång fika och ha en riktigt update! Annars kanske vi hinner ses när våra småsyskon tar studenten (tokigt att det krockar!), får hoppas på det!

kram sofia

 
Romanique

Romanique

20 april 2009 13:16

Förstår precis vad du menar! Längtar efter min familj också. Längtar efter en sommar i sommarstugan...

http://romanique.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

20 april 2009 19:08

älskling!!!! kul att höra att du saknar våra solmys och skit snack stunder lika mycket som jag . har varit och tränat tänker ofta på hur roligt det var när du drog med mig på olika pass. isa och ja kör lite lugnare nu för tiden tur är väl det pust pust!! puss och kram mamma

 
Ingen bild

isabelle

21 april 2009 18:13

Ja, det är tråkigt att vi inte kan ses så mycket:( men jag tittar faktiskt på högskola uppe i era trakter =) får se vart det blir KRAM

 
Ingen bild

mormor Inger

24 april 2009 19:34

Hej älskling. Nu är även jag inne jag känner med dig, det vore kul att se ditt glada ansikte mycket mer, men huvudsaken är att du har det bra och att Linus sköter om dig
Bamsekram från mormor Inger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards