Alla inlägg den 28 maj 2009

Av mly - 28 maj 2009 10:00

Sommardag:)

Redan nu 16 grader i skuggan, det hade vart en toppen dag att bättre på solbrännan.. Men Icke! Jobba Jobba Jobba....


Vi båda har sovmorgon idag, skönt.. Men jag sover inte lämngre än til halv 10. Linus sover än men han vrider och vänder på sig så han vakna rnog snart. Om inte Chanel redan väcker han :) Kliver runt på han och mjauar.


Ikväll har jag ett erbjudande som är vsårt att motstå. VIP kväll på Gina. Jag skulle så gärna vilja gå, men samtidigt är dte ingen spec jag behöver, har shoppat det mesta för NU. Jag vill shoppa på lager 57 eller var det heter när vi åker ner till familjen nästa helg, där har odm jätte mycket bondelid och annat till outlet priser. Så jag måste tyvärr avstå plus att vi ska til sthlm imorgon.


Nu känner jag mig duktig som avstår!

Nu låter jag som värsta shopoholicen:) haha


Nä ska man ta och fixa lite frukost kanske.


Igår gick jag hem från jobbet igen, dock med fel skor, så fick ont i fossingarna=( Tog faktiskt bara 1 tim och 10 min igår, ja gick riktigt fort..


Alla som är ledig idag ha en skön dag!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards