Alla inlägg den 6 maj 2009

Av mly - 6 maj 2009 18:05

Ge mig Tips!

Min bror tar studenten om 1 månad.

Vad ska man köpa?

Av mly - 6 maj 2009 17:05

Idag har jag umgåtts med Frida.

Vi träffades på stan för att äta en sallad.. Försökte hitta en solig plats, men det är dåligt med ute serveringar i Sundsvall. Men vi köpte vår sallad på Bagetterian  i alla fall, bästa salladerna i stan. Gick till en park i stan och satte oss där och pratade.  Vi hade inte setts på länge så vi hade mycket att ta igen ;)


Vi skulle även inte shoppa!!! Men det slutade med att vi båda hade shoppat, ajdå... Jag shoppade av Annika på Gina Tricot, två stycken söta tröjor, en aprikos och en med rosor på. Jag har kikat på en klänning på H&m hur länge som helst men har inte köpt den, men nu slog jag till. Tänkte ha den på min brors student.

 

Det är så fina färger ser nu att jag råkade "hugga av" klänningen när ja skulle beskära, haha.. ser ut som ett linne nu :) Men den är lite längre en så här *fniss*


Jag behövde en vår jacka, kan inte bara ha min PEAK, inte så snyggt typ när man vill vara fin och ha typ klänning. Men hittade ingen. Blev lite leggings och undies istället..


Nu ska ja fundera på vad vi ska äta.. Efter middagen ska vi promenera, hoppas de är uppehåll, ser mörkt ut nu men de är ju trotts allt typ 3 timmar kvar tills dess..Nu ska ja ta hand om disken!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards