Alla inlägg den 24 maj 2009

Av mly - 24 maj 2009 23:20

I slutet av sommaren åker vi till Turkiet med Linus föräldrar. Det ska bli så skönt! Vi var hos dom idag och åt god middag och planerade lite för resan och vart vi tänkte åka. Vi gav även vår present till linus idag, dock 1 vecka i förväg men vi tyckte han kunde ha användning av den nästa hleg då vi ska till stockholm :)


Av linus föräldrar och mig fick han en GPS ...


jag har lite små grejer han ska få på sin dag åxå, de är ju liksom en princip sak, man måste ju få nåt på sin dag med:)


Nu har ja just duschat, vilket är lite illa.. somna med blött hår är så jobbigt! Kudden blir blöt, även att balsamet var slut så jag har ett skatbo att ta mig i genom med kammen!! Bara det kommer att ta 30 min....


Idag har det vart strålande sol, men vi har ju jobbat så man har inte sett så mycket sol... Men skönt för dom som är ledig!


imårn jobb igen, sedan ledig på tisdag. då har vi massssssa att göra!



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards