Alla inlägg den 7 maj 2009

Av mly - 7 maj 2009 20:13

Idag har jag och Chanel kollat på Rallybrudar, jag tyckte filmen var helt OK. Chanel sov genom hela, hon gillade den nog inte lika mycket som hon gillar Planet Earth.


Jag tänkte jag skulle ha fixat middagen tills Linus kom hem. Jag gjorde guccamole, sallad, och morötter i ugnen med smör och vitlök på (vår nya favvorit). Sedan när jag skulle tända grillen, börja de duggregna, de tog sig i alla fall, men när jag skulle börja grilla kom Linus hem just, och då började de spöregna... Det gick att grilla endå, men tog bara lite extra tid..


När vi hade ätit, lugna regnet ner sig och jag bestämde mig för att passa på att gå ut och gå. Linus orkade inte följa med idag. Men så hann ja innan de börja regna igen. Phhew.... Nu är jag nu duschad och känner mig duktig att jag gick ut och gick trotts vädret!


Jag har handlat jordgubbar idag, vi får smaka på dem sedan.. GottGottiGottgott..

Av mly - 7 maj 2009 12:29

När man inte bott i en stad så länge har man inte hittat sin favvo frisör...

Kan ni ge mig Tips på bra frisörer i stan?

Som ni tror skulle kunna slinga/färga inom rimlig tid.

Ringde just ett ställe i stan. Dom hade tid i mitten på juni.


Sånna härna tillfällen, gör att man fortfarande känner sig rätt ny i stan.

Bara liksom små grejer att man inte vet vilken frisör som är bra tex.., Vilket Ilandsproblem nää men förut hade man en och samma liksom, visste precis. Men nu.. Nä hittar ingen=/

Av mly - 7 maj 2009 11:58

Nu när det börjar närmara sig sommar, vill man ha lite ljusare hår. Skulle vilja boka tid för slingor. Ska leta runt och se om tid finns....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards