Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

hej sötnosar

Av mly - 13 juli 2009 19:23

Klänningen kommer från H&m från mitt tidigare inlägg:)


Nu är semestern slut, men ja började med en ledig dag haha, imorgon jobbar ja igen!


fick ställa klockan i morse 09: 40, tok tröt, för att åka på colorama och handla mera färg! Väl hemma, slängde jag mig på soffan och slöade till kl 14.00 Då ja började piggna till!


Vid 3 tiden fick ja besök av Maya, vi gjorde fika och tog med oss till äventyrsparken, där roade vi oss med att kolla på alla barnen och gjorde många försök med att åka rutschekana(hur de nu stavas) men Maya ångrade sig varje gång hon kom upp. Vi tog vårt fika och satte oss vid ett bord, gott..


Sedan gick vi vidare till lekparken på norrajärnvägsgatan, tror ja de heter, pecis här brevid oss.. den var bättre lekpark sa Maya:) hon gungade, körde tåg, o klättrade mm.. efter en stund kom Ida, Magnus, tindra och teo dit åxå, det var skoj!


Blir en promenad nån dag Ida, de behöver jag=)


Väl hemma läste vi bok och maya lekte medans jag lagade mat, vi åt mat när linus kom hem, sedan kom Micke och Marina nyligen och hämtade lilltjejen!


Nu ska jag ladda inför jobb imorgon och gå upp tidigt. Vi ska lämna in bilen på service imårn bitti, tiiiiiidt!

 
 
frida

frida

13 juli 2009 20:44

Jag var och kollade på baksmällan på bion i fredags, och igår var jag på bio igen och kollade på the proposal, båda filmerna var riktigt roliga, dom kan jag rekomendera. :)

http://fridanaessen.blogg.se

 
Ingen bild

Gunilla

14 juli 2009 22:17

Hej !
Hoppas det gick bra att jobba efter semestern. Maya var til mig i eftermiddag, så satt hon i soffan och hade sin mobil och pratade, vilken är det frågade jag. Det är Emmi hon ska snart sluta och jobba. Hon såg så mysig ut när hon låtsas prata med dig. Så nu vet vi säkert vem som är favvo nr 1. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards