Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Utmanad

Av mly - 21 februari 2009 09:49

Utmanad!Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste
maträtter ni vet. Samtidigt skall ni kommentera de rätter som
utmanaren skrivit ner d.v.s mina.
Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.

Emma som utmande mig, hon gillar absolut inte detta:

1. Blodpudding
2. Makrill
3. Pölsa
4. Fiskbullar
5. Lever


Vad tycker jag om hennes lista då..?
Blodpudding, håller jag med om. Gillade de förut men inte längre!
Makrill kan vara gott på mackan:)
Pölsa är väl inget jag äter spceiellt ofta. Men de är nog ingen favvorit.
Fiskbullar, de är jätte gott :) Får passa på att äta de när Linus är borta. För han är mycket allergisk mot det.
Lever, man hör ju hur de låter, Lever.. De kan man väl inte äta? :)

Vad är det äckligaste jag vet då?

1. Lever
2. Grisfötter
3. Sill
4. Sån därn tjock, julkorv eller var de heter
5. Ugnspannkaka


Jag utmanar:Alla som vill=D

 
 
Maria

Maria

21 februari 2009 11:22

Nej men precis så var det igår också. Det skulle inte vara starkt men det var omöjligt att äta. Jag är ju iofs väldigt känslig för stark mat, men till och med Robin och dom andra tyckte det var STARKT. Då är det dåligt att dom inte skriver det. Nej, Tandoori går vort för mig med! Hur gör vi med Bite Line till veckan? Ha en trevlig helg vännen, p & k

http://marian.devote.se

 
Romanique

Romanique

21 februari 2009 19:32

Sill är ju kingen :D

http://romanique.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

23 februari 2009 17:56

blodpudding går inte att äta
fiskbullar är blä
grisfötter ryser bara av tanken
spenat soppa med flytande ägghalvor burr
fiskpinnar går bara inte att äta
uch ja vart illa mående av att bara skriva ner det här kramar mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards