Alla inlägg den 27 juli 2008

Av mly - 27 juli 2008 18:01

Idag har Frida och jag varit i bergafjärden och badat och solat och ätit pastasallad :)



Av mly - 27 juli 2008 00:27

kvällen var mkt trevlig. Blev upp hämtade av Micke efter 18. Linus och Micke bar bräder till deras altan som dem ska bygga och jag och Marina satte oss ute och drack en cider. Och vi gossade givtevis med Maya Piraya åxå...


sedan blev det hummersoppa till förrätt och sen kräftor med sallad och div ting.. Gott gott, känns som man fortafrande luktar kräfta, tvättat händerna ungefär 8 ggr. jag vet man ska använda citron, men ja har ingen!=)


Spelade sedan ett spel som marina hade då hon var liten eller ska ja säga yngre kanske.... De heter i alla fall, LyckoHjulet....Man ska gissa ord osv, rätt skoj! Vann dock inte men kul endå..


Taxi hem var ju bara att glömma en lördag strax innan tolv så här ne löningshelg, så de var bara att knalla hem, tog drygt 30 min.....


jag tycker de är läskigt att gå i mörker...

möter man nån tror ja alltid det värsta om den personen osv.. Går helst inte i nåra svarta parker där man ser noll, fast ja har Linus med. Jag är ju rädd om oss båda..


nä nu ska vi krypa ner i sängen...

Vi har dessvärre 27 grader inne.. Gaaaah!

Men hoppas på sol imårn då ja o frida ska ka o bada=)


nattti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards