Alla inlägg den 13 juli 2008

Av mly - 13 juli 2008 23:46

Vi hoppade över kvällsmaten idag och drack lite te och tog en hårdmacka med gravadlax på...och sen lite annans och apelsin.. Det var mycket gott!

Vi satt förengångsskull och åt vid matbordet, även att vi spelade alfapet samtidigt... Linus vann storslaget idag!!!


Nä nu är de läggdax, Linus börjar jobba imårn och jag på tisdag.

Imorgon ska jag till birsta med Linus mamma en sväng!


nattinatti

Av mly - 13 juli 2008 17:05

Hej!


Efter en hyffsat sen frukost duschade vi och fixade oss och sen åkte vi till Jysk. Vi köpte en spegel, stor nog att inte få med sig hem. Får häta den till veckan. Jätte fin! Jag ska nog ha den vid matbordet......


Skulle även visa Linus vad jag önskar mig när jag fyller år. En sån därn stor kandelaber som står på golvet, som man kan ha blockljus på. Hittade på Boom, en mindre och en större.... Den stora är typ högre än mig, kändes lite väl stor. Jag föredrog den mindre men Linus tyckte den såg liten ut.... dock säkert minst 90 cm hög.


Handlade godis till Chanel på djurmagasinet och sedan kattgräs. Har just planterat gräst till hon. Det lär ta sig om några dagar.


Nu städar Linus bilen, ska försöka att sälja den.

Någon som är intresserad av att köpa en Audi TT-00 ? :)


Ikväll ska vi kika på filmen Juno......

Vi ska även hämta vårt nintendo Wii, som är hos Danne.


Semester är även slut nu=/

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards