Alla inlägg den 11 juli 2008

Av mly - 11 juli 2008 23:58

Linus tände upp ljus i hela lägenheten förut, jätte mysigt..

Sällan man gör de på sommaren jue...

varmt och skönt...


...........

Vet ni vad vi sitter och kikar på nu på you tube? ;)haha

Bag in da box.....

Jag tycker den låten är bra :)

Av mly - 11 juli 2008 21:03

Allt blev liksom förskjutet idag, jaja blir så när man har semester!

Vi åkte i alla fall bort till ICA och små handlade lite.


Till middag blir de kyckling  ugnen med special kryddning A´la Linus...

Sen limesås och Linus ska äta ris och jag ska göra eget potatismos till mig..


Nu ska jag kika om potatisen börjar bli klar så ska ja göra mos.

Av mly - 11 juli 2008 19:18

mysig hemma dag.... vi spelade alfapet 2 ggr, mi dag idag. Jag vann 2 ggr :)

Jag hann även baka en sockerkaka i mellan spelen, gott! Så vi fikade samtidigt.


Nu har vi vart på macken och lämnat in 2 lotter som vi hittade som de var vinst på. En utav dom hade ja råkat tvätta i maskinen :) Ops..... Men de gick bra endå.. pHHEEW...


Nu ska ja ta en dusch..

Måste bara kika hur de går när Linus skrapar de nya lotterna som han tog....

Av mly - 11 juli 2008 14:37

Hej!


Var och beställde ny garaget port, den kommer nästa vecka. Coolt då kan man öppna med fjärrkontroll :) haha...


Köpte även present till Moa och Adam. Vi ska åka och gratta dom i efterskott imorgon..


Vi köpte även et AlfaPet till oss själva, de var så kul när vi spelade de i stugan nu i veckan..


Ska sätta oss och spela lite nu!

Av mly - 11 juli 2008 11:26

Idag ska vi kika på en ny garagedörr....

Vi ska även göra lite ärenden i BirstaCity!


Har just ätit en macka.... Druckit te.. Så man är lite belåten...


Gråmulet idag, trist... Sista dagarna på semestern börjar vankas jue...

Men ja jobbar ju inte 100% så man har ju endel lediga dagar endå...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards