Alla inlägg den 22 juli 2008

Av mly - 22 juli 2008 22:52

Danne och Linus grejar o grejar med vårt Wii, dom blev så hungriga så ja åkte och handlade mat till dom just på MAx..


Nu ska dom greja vidare och dom måste låna min dator för danne ser inte vad det står på vår 50" tv som vi har som skärm ( typ som Frida) ;) hihi

Av mly - 22 juli 2008 17:06

I natt sov jag inge bra alls.. gick in o la mej och kika på tv vid 23.00 nån halv timme senare kom linus och la sig, han slocknade direkt..ja kikade på pokermiljonen sen stängde ja av tvn. Men sova kunde ja inte, satte på tvn igen, låg och kikade sen blev klockan halv 3, då började nåt bil larm gå utanför då kunde man ju inte sova pga det =/ men tror ja somnade sedan nångång.....


idag iafal då, så har ja mött upp sara på stan vid ett tiden. Träffade nåra av hennes kompisar och åt på Coffe House, sen kom Veronica dit åxå.

Knallade sedan runt en sväng på stan. Jag köpte ett tårtfat (bra att ha grej) =) halv priset på hemtex......


Fick skjuts hem av kalle som hämtade upp veronica snällt.. jag var såå pinkis så kunde knappt hålla mej så de var mkt snällt..


Nu ska ja strax ut till birsta, ska på öb en sväng sen ska Linus o ja till danne och greja vårt Wii,m äntligen!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards