Alla inlägg den 18 juli 2008

Av mly - 18 juli 2008 23:52

Idag efter jag hade vart i Birsta gick ja till macken och hyrde film... La meji sängen och kikade och åt annanas... Minns inte vad den hette men den var bra:)


efter den la ja mej i soffan och kikade lite på MTv, sen kom linus hem vi åt potatisbullar med bacon....


Freddi och Henke kom över och spelade ps3 med Linus..

Själv har ja setat vid min dator och sen ja har jag legat på sängen och läst skvaller....


Imårn är det jobb som gäller.. o imrn kväll är dte jobb fest, skoj!

Av mly - 18 juli 2008 16:53

Heluu!


Vaknade strax efter 10.00 idag, klockan 10.45 var jag i Birsta :) Mötteupp Marina, Maya, Maria och Marinas mamma... Vi gick runt lite och kikade och sedan åt vi på Charm. Sen skildes vi åt Marina och jag gick nåra varv till då blev det massa shopping för oss :) Men faktiskt bara rea grejer....


Först denna super fina väska... 70% kostade 479:- ord..


Sen på Gina Tricot blev en super söt turkos BH(ingen bild) :) Men sedan köpte jag en skjorta och en kofta. 49 kr per del....Billigt!


Fyndande även en PEAK tröja en ljusrosa hood..

 



Sen mötte vi upp Micke på team sportia han skulle kika på jacka. Maya var tokig där inne, sprang runt o runt o runt.. Både Marina och jag blev svettiga :) i och med att jag inte köpt gympaskor på typ ahh...3-4 år?så är dom jag har typ paj allihoppa, så nu ska ja slänga dem och köpte ett par nya idag, på REA =)

 



Mycket nöjd för min köp, allt detta under 1000 kr.....faktikst! Billigt va?=)


Nä nu ska ja slänga i en tvätt, ta hand om disken på bänken. Linus skulle visst få främmande ikväll av lite polare... Kul om det ser någelunda ut :)


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards