Alla inlägg den 9 juli 2008

Av mly - 9 juli 2008 19:51

Hej hej!


Om ni undrar vad som hänt, ingen bloggning så är jag och min älskling på semester i Dalarna. Åkte i måndags. Vi bor i pappasen stuga mitt ute i ingenstans:) Egen sjö och jätte mysig stuga utan el osv.... :) badat badtunna och gossat... pappa och ingrid har åxå vart ute där med oss 1 natt...


Idag åkte vi in till Mora och jag visade stan, går fort den är ganska liten :)

Sedan åkte vi och åt hos min farmor, kul att träffa hon var mkt länge sedan..


Åkte sedan ut till Orsa. Yran började där idag, tajming :)

Team Cans (som min pappa är med i) Spelade där, så vi fotade massa... =) Dom är ju faktikst riktigt bra!


Massa bilder från ni se sedan från resan.. nu sitter jag i bilen nere vid kajen i Mora, typ här vi har täckning :) Ute i stugan är de bara att glömma allt vad täckning heter ..


Ska åka ut nu och grilla lite korv ta ett kvällsdopp i sjön kanske ...

Spela lite alfa pet och mysa...


Hörs imårn..


ha det toppen alla !! KRAM

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards