Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Äntligen massa bilder :)

Av mly - 29 november 2009 10:06

Tänkte visa lite bilder, det var ju ett tag sen. Man får ju inte skämma bort er:)

  

Har pyntat våran Love hylla med små tomtar.

  

En söt liten ängel

  

Så här ser de ut i ett av våra fönster i tv rummet just nu.

  

Denna tomte är ett stort vykort vi fick från min kära familj förra året. Kortet är hur stort som helst :) Gick inte ner i postlådan. Det var rätt sött att hänga upp den på en garderobsvägg.

    

Hästen och hjärtat köpte jag i Timrå Gårdsbutik i torsdags! Välkommen skylten ska givetvis upp på dörren. "Dala" hästen har jag i fönsret.

    

Detta är våran adventsljusstake i år. Har pysslat ihop den. Ljus smyckena kommer från Timår Gårdsbutik och sedan köpte ja band på panduro, och snö på åhlens och diamanterna på Indiska. Blev lite annorlunda adventsljusstake :)

     

     

Dessa 3 ovan kommer också från Timrå Gårdsbutik.. Finns så himla mycket fint där. Annika, ja ska ta med dig dit någon dag vännen..

  

Detta är också från Timrå Gårdsbutik. Ljussmycken hade jag aldrig tänk på förut, himla fint och dekorera med. Blir lite roligare än bara ett ljus.

    

detta är vår nya fruktskål.. Den är rätt cool tycker jag. Nu blir de tjatigt, Ja den är också från TimråGårdsbutik :) Köpte också grankvisten där.


Där fick ni lite uppdatering och massssa med bilder! :D


 
 
Ingen bild

Gunilla

29 november 2009 11:14

Vad fint och vad många fina saker du har. Kram Maya o Gunilla

 
Ingen bild

Isabelle

29 november 2009 17:11

Oj, va fint ni verkar ha fått :) ses snart kram

 
Ingen bild

David

3 december 2009 20:50

du är ju värre än mamma...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards