Alla inlägg den 5 november 2009

Av mly - 5 november 2009 20:30

Kom på att det var ett tag sedan jag bloggade!


Vad har då hänt senaste dagarna?

Jobbat hela veckan förutom måndagen och jobbar resten av veckan och måndagen där på, så blev en 7dagars, de känns i huvudet. Börjar bli seg... De trycker massa i huvudet=/ kanske har med vädret att göra, vad vet jag. Idag kom snön i alla fall. Usch, de var läskigt att köra hem från jobbet!=/ Körde 80km/h på motorvägen hem, ja ha har vinterdäck men läskigt endå. Linus lät mig även köra Bmw hem(bättre bil+ däck), så fick han köra gammbilen.. Snällt!


Igår efter jobbet åkte ja hem och bytte om, blev uphämtad av Carina, vi åkte ner på stan och åt lite middag. gott och mycket trevligt! Mötte sedan upp Mattias och Linus som hade vart på whiskey provning på Invito. Dom var helt frälst i den och ska köpa ett helt FAT whiskey..(säger dom).. :)

 

Idag har de inte hänt så mkt, jobbat 9.45-19.15

Linus har avdelningsmöte här hemma nu. Dom har ätit Biteline, så ja fick smaka en bit. tack=)


SÅ nu håller jag mig undan ett tag! Ska plocka upp och städa lite här hemma, för besök imorron kväll:) Undra vad vi ska bjuda dom på för middag dÅ? tips någon? :D

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards